נחשף הקמפיין שמאחורי הברייקדאון של קטלין רייטר – סאנדיסק קונקט

קטלין רייטר - סאנדיסק קונקט
קטלין רייטר – סאנדיסק קונקט

בשבוע שעבר עלה לרשת סרטון אשר הציג את קטלין רייטר, זוכת העונה הראשונה של דה וויס, הורסת את סט הצילומים. עתה נחשף כי מדובר בקמפיין ויראלי של ענקית זכרונות הפלאש, חברת סאנדיסק (Sandisk). נמסר כי זו הפעם הראשונה שהחברה האמריקנית שמחזיקה בישראל 3 מרכזי פיתוח, יוצאת במהלך מסוג זה. מעבר להופעה בסרטון, רייטר תופיע גם בקמפיין שלטי חוצות בפריסה ארצית.

במסגרת הסרטון הויראלי אשר עורר גל סקרנות ברשת ולסיקורים באתרי החדשות השונים, נראית רייטר, לאחר שאיבדה את מכשיר הקונקט (Connect) שלה, הורסת בשיטתיות אולפן הקלטות, עד שהיא מוצאת להפתעתה את הגאדג'ט בכיסה האחורי. המהלך תחת המסר: "מי נגע לי ב-Connect?!" ומקדם את הזיכרון הנייד האלחוטי של סאנדיסק (SanDisk Connect), תחת ההבטחה "לעולם לא יגמר לך המקום בסמארטפון". המהלך באמצעות משרד הפרסום ציבלין ומוערך בכחצי מיליון ש"ח.

"בחרנו בקטלין כמישהי אהודה ומוכרת, המייצגת את הדור הצעיר ובאה מעולם המוסיקה. הקמפיין הנוכחי מכוון לבני נוער וצעירים. היה ברור לכל המעורבים שהיה צריך ללכת על פרסום שמדבר אליהם בגובה העיניים", אומר עודד קטקו, מנהל מכירות סאנדיסק ישראל. "החבר'ה הצעירים הם הצרכנים הכבדים ביותר של מכשירים זוללי זיכרון. הם מצלמים בלי סוף ומעבירים קליפים ומוזיקה בין החבר'ה ולכן הקונקט תפור עליהם".

קטלין רייטר - סאנדיסק קונקט
קטלין רייטר – סאנדיסק קונקט

הסאנדיסק קונקט הוא ליין מוצרי אחסון פלאש אלחוטיים, המשמשים כמרכז בידור נייד. באמצעות אפליקציה ידידותית למשתמש, הם מספקים אחסון וגישה אלחוטית לסרטים, מוסיקה ומסמכים שטוענים עליהם, ואפשרות נוחה לחלוק תכנים במספר מכשירי מובייל ובמגוון מערכות הפעלה שונות, בין אם מדובר באייפון, אייפד, מערכות אנדרואיד, קינדל, אייפוד, מחשבי פי סי ומק.

קטלין רייטר - סאנדיסק קונקט
קטלין רייטר – סאנדיסק קונקט
קטלין רייטר - סאנדיסק קונקט
קטלין רייטר – סאנדיסק קונקט

קרדיטים
צלם: רן גולני איפור: אינגריד פלדמן סטייליסטית: הילה חילו שיער: יונתן כליפה משרד פרסום: ציבלין דיגיטל משרד יחסי ציבור: דוניצה תקשורת

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים