קבוצת ידיעות ו'ישראלים מצייצים' מתחזקים, פייסבוק מחבקת את עמית סגל ודניס צ'רקוב – דירוג אוק' 2016

דירוג העמודים
דירוג העמודים

קליק וגלידת שטראוס שמנוהלים ע"י גרייט דיגיטל הם המותגים המובילים בפייסבוקשלי יחימוביץ מוכיחה שהיא עדיין "שרת הפייסבוק"'ידיעות אחרונות' היא קבוצת החדשות המובילה בסושיאלנתוני הסטטוס הכי ויראלי של החודש נחשפיםוגם האלגוריתם של פייסבוק מחבק את עמית סגל ודניס צ'רקוב // דירוג עמודי הפייסבוק לחודש אוקטובר 2016

המזבלה וחברת הניטור SpyTheNet סוקרות כמדי חודש את עמודי הפייסבוק הישראלים האינטראקטיבים ביותר, בדירוג מיוחד בו פעילות העמודים נמדדת על פי מספר האינטראקציות; לייקים, שיתופים ותגובות, שהצליח כל אחד מהם לייצר ביחס למספר אוהדיו. תנאי הכניסה לדירוג; מינימום 8 סטטוסים בחודש.

דירוג SpyTheNet במזבלה, נחשב לאחד מכלי הניתוח מהחשובים בעולם הסושיאל והדיגיטל, המאפשר לקבל תשקיף מדוייק על מגמות ותנודות דינאמיות בעולם הדיגיטל הישראלי. ספיי דה נט עוסקת בניטור ומדידה במדיה החברתית ופיתחה מערכת ייחודית לניטור ומעקב אחר תוכן ברשת. המערכת מאפשרת למפרסמים ולגופים, לעקוב בצורה פשוטה אחר הנוכחות שלהם ושל המתחרים שלה ברשת.

למידע נוסף אודות שירותי SpyTheNet

במקביל לדירוג העמודים, מתפרסם גם דירוג הפרופילים האישיים (בפוסט נפרד), שמאפשר למפרסמים ולמותגים, לאתר באופן עצמאי משפיעני רשת הרלוונטים למותגים שלהם ולרתום אותם לקמפיינים ולמהלכים מבוססי שגרירים.

דירוג 100 העמודים | להורדת PDF מלא
זהו החודש השני שעמוד הפייסבוק 'ישראלים מצייצים' חולש על המקום הראשון בישראל עם למעלה מ-19 אלף אינטראקציות. בעבור מנהלו, דניאל שטרית מדובר בסגירת מעגל חשובה, לאחר שבעברו נמנה על צוות מנהלי עמוד 'הצינור' שדורג במשך חודשים רבים כעמוד הפופולארי ביותר בישראל.

באדיבות ישראלים מצייצים
באדיבות ישראלים מצייצים

יוצר תוכן הוידאו, דניס צ'רקוב, ממשיך להיות מוביל בתחומו עם סרטונים ויראלים שזוכים למעורבות גבוהה במיוחד של למעלה מ-11 אלף אינטראקציות לכל סרטון. דניס עובד בשיתוף פעולה צמוד עם סמיון גרפמן, מישל טרוני וכוכבי רשת נוספים, שהפכו בשנה החולפת לדמויות הדומיננטיות ביותר בסצינת סרטוני המקור בפייסבוק.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך לייצר עניין ברשת החברתית, הקולות נגדו ובעדו לצד שלל ההצהרות על פירוק תאגיד השידור 'כאן', ממצבות את רוה"מ במקום השלישי עם למעלה מ-9,600 אינטראקציות. הזמר משה פרץ, שעמוד הפייסבוק שלו אף הוא מנוהל על ידי דניאל שטרית (ישראלים מצייצים), ממשיך לשמור על מיצובו כאמן הפופולארי בסושיאל עם כ-8,800 אינטראקציות.

במקום החמישי עם כ-8,400 אינטראקציות, עמוד הפייסבוק 'בואו ראו' של אבירם מעיין, שעוסק בסרטונים ערכיים, בין בני אדם. מעיין אף דואג לתרגם בעצמו חלק ניכר מהסרטונים, מה שהופך את העמוד לאחד החזקים בתחומו.

חן מזרחי במקום ה-6 עם 8,211 אינטראקציות והוא הקומיקאי הפופולארי ביותר בפייסבוק. עמוד 'פשפשוק' של אהוד פורת, שפועל לצד אימפריה של עשרות קבוצות פייסבוק נישתיות בתחום מוצרי יד שנייה, ממשיך לשמור על מעמד גבוה ומתברג במקום השביעי עם 6500 אינטראקציות.

עמוד 'הומור מוגזם' מתברג במקום השמיני והוא אחד מעמודי הפייסבוק עם מספר התגובות הממוצע הגבוה ביותר בישראל. עמוד 'הצינור' נחלש מעט אולם עדיין מבסס את מעמדו כעמוד פופולארי במיוחד עם כ-5880 אינטראקציות. עמוד 'היגיון של אישה' של אלי אליהו, חותם את העשירייה הראשונה עם 5870 אינטראקציות.

דירוג העמודים
דירוג העמודים

עמוד הפייסבוק של צה"ל הוא אחד העמודים היציבים בדירוג והוא מתברג במקום ה-11. עמוד הידעת? של מורדי לוי, אף הוא עמוד חזק ויציב מתברג במקום ה-12. תכניו של הידעת? פזורים באלפי נקודות ברחבי הרשת ומספקים אינספור לייקים ואינטראקציות גם באינסטגרם ובכתבות שעולות באתרים השונים.

שלי יחימוביץ היא הפוליטיקאית הפופולארית ביותר בסושיאל הישראלי. 'שרת הפייסבוק' כך מכנים את יחימוביץ שעמוד הפייסבוק שלה נחשב למקום עליה לרגל עבור קהל גדול במיוחד. איש התקשורת והסטנדאפיסט חנוך דאום, ממשיך לשמור על מיצוב גבוה, וזאת למרות המעבר לשיטת ה-Share. דאום אומנם נחלש מעט, אך שינוי שיטת פעילות בחודשים האחרונים, מלמד על כך שלמרות הכול, האלגוריתם של פייסבוק דווקא מחבב אותו.

עוד ברשימה: "בנות שאני מתחרט שפגשתי" (15), יאיר לפיד (16), "חיילים מצייצים" (17), אייל גולן (18), שרית חדד (19) "כשאבא ואמא בני דודים" (20), עמית סגל שמתחזק משמעותית לא רק בטוויטר במקום ה-21 ועמוד תכל'ס במקום ה-23.

2017 תהיה השנה של אינדיבידואלים כדוגמת סגל. באחרונה שחררה פייסבוק מספר הודעות לתקשורת, שמרמזות על כך שהרשת החברתית תתמקד מעתה בחיזוק דמויות ומשפיענים, ככל הנראה על חשבון החשיפה של הגופים עצמם, שיאלצו לקדם את תכניהם באמצעות סרטונים ותכנים ויראלים ו/או בפלטפורמת הפרסום של הרשת החברתית. בפייסבוק השיקו באחרונה מתחם תוכן ייעודי ומפורט עבור משפיעני הרשת, לצד קורסים שונים, במסגרתם פייסבוק תסייע לאותן דמויות במיקסום הפעילות הרשתית שלהם, בדגש על ניהול קהילתות וסרטוני לייב.

דירוג העמודים
דירוג העמודים

שני מותגים שמנוהלים על ידי משרד הפרסום גרייט דיגיטל מצליחים להשתחל למקומות 22 (קליק) ו-24 (גלידת שטראוס). מה שמשקף כי גרייט דיגיטל הוא ככל הנראה משרד הסושיאל והדיגיטל המדובר ביותר בישראל וגם כזה שאיגד סביבו צוות של מומחים שיודעים דבר או שניים במדיה חברתית. אלו לא הכניסות הראשונות של גרייט לדירוגי הסושיאל, מותגי המשרד מככבים כדרך קבע ברשימת העמודים ואשת התוכן של המשרד, לי מלאך ידועה כאחת מאושיות הפייסבוק הפופולאריות בישראל.

דירוג עמודי החדשות | להורדת PDF מלא
בגזרת עמודי החדשות, עמוד הפייסבוק המפלצתי של 'ידיעות אחרונות' הוא עמוד החדשות הפופולארי והחזק במדינה. ניהול תוכן איכותי ואימוץ טרנדים בתוך הרשת החברתית, לצד סרטוני וידאו ויראלים, מיצבו את 'קבוצת ידיעות אחרונות' כמשפיענית בעולם הפייסבוק, עם כניסות נוספות לדירוג, בהן עמוד הפייסבוק של ynet (מקום 39) ועמוד הפייסבוק של 'חדשות כיכר השבת' (68).

עמוד הפייסבוק של זכיינית ערוץ 22 'רשת' מתברג במקום ה-3 מבין עמודי החדשות. ב'רשת' שהשיקו באחרונה שפה מיתוגית ואתר חדש, פתחו פער משמעותי מעל פני המתחרה 'קשת' ופורטל 'Mako'. הקרב האמיתי בין הזכייניות אומנם יתקיים לאחר הפיצול המתוקשר, במסגרתו כל אחת תעבור לשבוע שידורים עצמאי, אולם לפחות בזירת הסושיאל, ב'רשת' עושים תיקון עולם לזכיינית הגדולה והמתוקצבת יותר.

עמוד Nrg במקום החמישי מבין עמודי החדשות, עמוד באזזנט במקום השישי, עמוד הפייסבוק של וואלה! חדשות מתברג במקום השביעי מבין עמודי החדשות ו-151 בישראל. זהו מקרה נוסף של גוף תקשורת ענק שלא מצליח לתרגם את ההצלחה בזירות הסושיאל.

דירוג עמודי החדשות
דירוג עמודי החדשות

דירוג עמודי המותגים | להורדת PDF מלא
בגזרת המותגים, כאמור מותגי 'קליק' ו'גלידת שטראוס' שמנוהלים על ידי גרייט דיגיטל מתמקמים במקומות הראשונים. עמוד 'אדידס כדורגל' במקום השלישי, 'נסקפה' במקום הרביעי, 'גויה – נעלי נשים' במקום החמישי, חברת התקשורת 'פרטנר' במקום השישי ואת רשימת המותגים חותם עמוד הפייסבוק של 'השף הלבן'.

למידע נוסף אודות שירותי SpyTheNet

בבחינת הסטטוסים המותגיים האינטראקטיבים ביותר, פרטנר מתייצבת במקום הראשון עם למעלה מ-12 אלף לייקים לסטטוס לקידום אפליקציית MyPartner. מספר התגובות הנמוך לאור מספר הלייקים הגבוה, משקף על כך שהסטטוס קודם בתשלום גבוה בפלטפורמת הפרסום של פייסבוק. מותג קליק עם שתי כניסות ברשימת הסטטוסים, לאחריו רכבת ישראל, גלידת שטראוס, סופר-פארם וסטטוס נוסף של גלידת שטראוס.

בתחילת חודש נובמבר, עלה בעמוד הפייסבוק של 'גלידת שטראוס' סרטון של מתכון ויראלי במיוחד לעוגת מוס קרמבו. הסרטון התפוצץ בפייסבוק עם למעלה מ-1 מיליון צפיות אורגניות. מה שכנראה מעיד כבר עכשיו, כי גם בדירוג הבא, 'גלידת שטראוס' תזכה לככב באחד המקומות הראשונים.

דירוג המותגים
דירוג המותגים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. אחד שמבין באמת, בעמוד של בערך עלו בחודש אוקטובר 3-4 סטטוסים… בשביל להיכנס לדירוג צריך לפחות 8 סטטוסים בחודש קלנדרי.

  2. תנאי מינימום לכניסה לדירוג הוא פרסום 8 פוסטים בחודש הנבדק.

  3. איזו שטות… העמוד של "בערך" עולה על כל הנתונים שמפורסמים פה…
    מי בודק את הנתונים אצלכם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים