דירוג האושיות: הישראלים הפופולארים בפייסבוק לחודש ספטמבר 2016

דירוג אושיות הפייסבוק
דירוג אושיות הפייסבוק

כמדי חודש, המזבלה וחברת הניטור SpyTheNet סוקרות את סצינת הפייסבוק בדירוגים מיוחדים שמציגים את העמודים והפרופילים הפופולארים ביותר ברשת החברתית לאותו החודש. דירוג האושיות, סוקר את 50 הפרופילים האהודים ביותר על פי פרמטר 'אינטראקציה' שמציג כמה תגובות, שיתופים ולייקים בממוצע מצליח כל אחד מהם לייצר. תנאי הכניסה לדירוג; מינימום 8 סטטוסים בחודש ו-5000 עוקבים.

דירוג האושיות מצביע על מגמות וטרנדים, על כוכבים עולים וחדשים בפייסבוק ומשמש ככלי עזר ומחקר עבור מותגים ומפרסמים שמחפשים לגייס מובילי דיעה ברשתות החברתיות כחלק ממהלכי תוכן וקמפיינים של שגרירי רשת ומאפשר גם לגולשים לאתר דמויות מעניינות ורלוונטיות עבורם למעקב. גם החודש, הברנז'ה יכולה להיות מרוצה עם כ-9 נציגים של משרדי הפרסום והיח"צ שהצליחו להיכנס לרשימת ה-50.

>> להורדת הרשימה המלאה ב-PDF

דירוג האושיות | (קליק לדירוג העמודים)
יבגני זרובינסקי ממשיך לשמור על מעמדו ומתברג במקום הראשון עם-8.3K אינטראקציות, במקום השני אופיר ממן, מנהל תוכן במשרד הפרסום 'אקליפטוס' עם 5.4K אינטראקציות, במקום השלישי אלעד לוי עם 5.3K, במקום הרביעי אלון כץ עם 4.8K, במקום החמישי אלי אליהו עם 4.5K, במקום השישי גיא גולד, מנהל הקריאייטיב של בלינק עם 4.4K, קורן וויט במקום השביעי עם 4.4K, במקום השמיני נדב פריד, בעלי עמוד 'חיילים מצייצים' עם 4.1K, במקום התשיעי אביחי בראל עם 4K שחותם את העשירייה הראשונה.

דירוג האושיות
דירוג האושיות

את העשירייה השנייה פותחת הסופרת ואשת התקשורת מרסל מוסרי עם 3.9K, הבלוגרית והסופרת רוני שינקמן עם 3.5K במקום ה-11, במקום ה-12 סומוד ביראני עם 3.3K, ליאת אלון במקום ה-13 עם 3.3K, לי מלאך, מנהלת תוכן במשרד הפרסום גרייט דיגיטל במקום ה-14 עם 3.2K, דשה אברמנקו, כוכבת עולה בפייסבוק מתמקמת במקום ה-15 בהשוואה ל-42 בחודש הקודם.

דירוג האושיות
דירוג האושיות

יהודה גולני במקום ה-16 עם 3K, יוצר הוידאו רועי כפרי שמככב בקמפיינים של מילקי במקום ה-17 עם 2.8K, הקופירייטר גיא אורדיבר, שהתקבל לאחרונה לעבודה באתר וואלה! news במקום ה-18, הסטנדאפיסטית מור חן במקום ה-19, נועה כהן ממחלקת הדיגיטל של משרד היח"צ 'פאר & לוין תקשורת' פותחת את העשירייה השלישית עם 2.5K.

דירוג האושיות
דירוג האושיות

חברת הכנסת סתיו שפיר ממשיכה לשמור על פרופיל פייסבוק פופולארי במיוחד, לאור כך שאינה מפעילה עמוד פייסבוק כיתר חברי הכנסת ומתמקמת במקום ה-21, דורון תשובה במקום ה-22, לירן כהן במקום ה-21, יהודה אלמליח מתחזק במקום ה-24 עם 2.2K אינטראקציות, נתנאל אזולאי מאתר Mako במקום ה-25, הפרסומאי והקומיקאי דני קמושביץ מראובני פרידן במקום ה-26, אבי ג'וני עזרי במקום ה-27 עם 2.1K אינטראקציות, אבי לוי במקום ה-28, אלמז אייל במקום ה-29 ואת העשירייה הרביעית פותח הסאטיריקן אמיר מויאל.

דירוג האושיות
דירוג האושיות

טל דיין במקום ה-31 עם 1.8K אינטראקציות, מתנאל ליברמן במקום ה-32, רן כרמי בוזגלו במקום ה-33, גולן אלגרבלי במקום ה-34, מאיה קרני במקום ה-35, יוסי אליהו במקום ה-36, דלית זריהן במקום ה-37, עירית לינור במקום ה-38, סניה ולדברג במקום ה-39 ואת העשירייה החמישית פותח הממיסט עמיר שיבי עם 1.1K אינטראקציות.

קארין בן אבי במקום ה-41, דניאל סלאמה במקום ה-42, אהובה אלפרון במקום ה-43, מאור אוהב עמי במקום ה-44, יחיאל רדוצקי מתברג במקום ה-45 עם 890 אינטראקציות וזאת למרות שנחסם מספר פעמים במהלך החודש. מלך זילברשלג, הטאלנט החרדי של 'התאגיד' במקום ה-46, רויטל ויטלזון יעקבס במקום ה-47, גילי כהן במקום ה-48, ג'וזי זירה מהמירוץ למיליון ושותף במועדונים המרקיד, מורפיום ועוד במקום ה-49 ואת רשימת ה-50 חותם הקופירייטר גל זוזות ממשרד הפרסום GEEK.

דירוג האושיות
דירוג האושיות

>> להורדת הרשימה המלאה ב-PDF

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים