כך תהפכו את פרופיל הפייסבוק החדש למכונת לייקים

מזבלה

הפייסבוק כבר מזמן לא כלי אישי או שפשוט מעולם לא היה כזה במיוחד עבור קהילת הפרסום, השיווק והתקשורת בישראל. הפייסבוק הוא כלי עבודה, אנחנו מייחצ'נים בסטטוס "האישי" פרויקטים שלנו ומקדמים בלי "בושה" אינטרסים מסחריים, הכול בטוענה של 'רשת חברתית' ושיתוף קהילתי. בעקבות כך נוצר מצב שבו פרופיל הפייסבוק שלנו "שייך" למעסיק וללקוחותיו.

אחד השינויים היותר מהותיים או מעצבנים (תלוי איך מסתכלים על זה) בפרופילי הפייסבוק החדשים שהוצגו אמש, הוא ביטול הריבוע לטקסט חופשי שהיה בחלקו העליון של הפרופיל, מקום שבו ניתן היה לשים קישורים קליקבילים וישירים להנעת טראפיק וכן הורדת אלמנטים קליקבילים נוספים בפרופיל לדירוג נמוך וחבוי בטאב האינפו שלכם. רק לשם הבנה, בשנה האחרונה היו למעלה מ-20,000 הקלקות על הקישורים שהיו "בריבוע טקסט חופשי" בפרופיל שלי (נמדד עם טראקר).

הפרופיל החדש מקושר לקבוצת הפייסבוק של המזבלה
הפרופיל החדש מקושר לקבוצת הפייסבוק של המזבלה

קבלו כמה טיפים שיסייעו לכם להניע טראפיק ישיר לקבוצות הפייסבוק שלכם, של המשרד או של הלקוח, וכן גם כמה דרכים קריאייטיביות לקידום לקוחות. כאשר אתם מגדירים את מקום העבודה שלכם, הדביקו את השם המדוייק כפי שמופיע בקבוצת הפייסבוק שלו (באם קיימת כזו), כך מקום העבודה יקושר לקבוצת הפייסבוק ויניע טראפיק ישיר ולא יקושר לעמוד פייסבוק ציבורי וכללי.

טראפיק ישיר לקבוצת הפייסבוק במקום לעמוד ציבורי
טראפיק ישיר לקבוצת הפייסבוק במקום לעמוד ציבורי

לדוגמא, לקבוצת הפייסבוק של סוכנות המזבלה קוראים Mizbala – Creative Agency, יש לכתוב את השם הנ"ל במדוייק, במידה ואכתוב רק Mizbala מקום העבודה שלי יקושר לעמוד פייסבוק ציבורי שיאפשר לגולשים לעשות לייק לכלי שלא משרת אותי.

מזבלה - פייסבוק
מזבלה - פייסבוק
סתם עמוד USELESS
סתם עמוד USELESS

דרך נוספת לקדם לקוח היא להגדיר אותו כספר, ענף ספורט, תחביב מועדף או אפילו כמקום הלימודים שלכם. לדוגמא – אם לקוח המשרד הוא אוני' תל אביב, הגדירו אותו כמקום לימודיכם ובכך תעניקו לו לינק ישיר לקבוצת הפייסבוק שלו, בראש פרופיל הפייסבוק שלכם. סטימצקי? הגדירו את הרשת כתחביב מועדף וכו'.. הלקוח יקבל גם לינק ישיר לקבוצת הפייסבוק שלו וגם תמונת לוגו בלשונית האינפו שלכם. גוד לאק.

הקבוצות המועדפות עלי - תחת ענפי ספורט
הקבוצות המועדפות עלי - תחת ענפי ספורט

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

9 תגובות לפוסט

9 תגובות

  1. יש אפשרות להגדיר גם פרופיל של חבר כדי שיופיע למעלה? נניח איך אני מגדיר את דורי בן ישראל בתור הביץ' שלי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים