פוסט אורחת: כך תארגנו אירוע בלוגרים מוצלח

activenorth

מאת: אירית דוידסון, מייסדת ומנכ"לית סושיאל ליד דיגיטל מרקטינג

כולם רוצים חשיפה, כולם רוצים שידברו על המותג שלהם, כולם רוצים לייצר המלצות אמינות וטובות על השירות או המוצר שלהם – כיצד ניתן לייצר באזז משמעותי על המותג שלכם? אירועי בלוגרים יכולים לייצר תוכן מעולה למותגים. אך חשוב לזכור כי אירוע בלוגרים יכול להיות הצלחה אדירה אך גם קיימת סכנה ליפול וליצור באזז שלילי – כיצד מארגנים אירוע בלוגרים מוצלח בחמישה צעדים פשוטים?

1. לב האירוע הם הבלוגרים עצמם, הם אלו שאמורים להפיץ את המסרים הלאה. חשוב לבנות אירוע בלוגרים עם אנשים רציניים, שיודעים לייצר תנועה. אנשים שנתפשים כמומחים בתחומם, ויש להם קהל קבוע ונאמן. לבלוגר טוב צריך להיות בלוג עם מספר כניסות/חשיפות משמעותי, צריך להיות לו רישות טוב למדיה חברתית: פייסבוק, גוגל פלוס, יוטיוב, אינסטגראם, פינטרסט, קפה דה מרקר ועוד כיד הדמיון הטובה. יש בלוגרים שמנהלים מספר בלוגים במקביל, ולכל בלוג יש את הקהל שלו – ככל שהחשיפה של הבלוגר רחבה יותר כך השפעתו על דעת קהל טובה יותר.

2. תוכן האירוע – חשוב שאירוע הבלוגרים יהיה מהנה. קשה ליצור המלצות מבלוגרים שלא נהנו באירוע שלכם. אל תעמיסו עליהם אירועים רבים מדיי ואל תשעממו אותם!

3. בחרו שותפים טובים – לא כל מי שרוצה להיות שותף באירוע הבלוגרים שלכם מתאים להיות שותף! חשוב לבחור מותגים שאתם מכירים וסומכים על איכות המוצר והשירות שלהם.

באירוע הבלוגרים האחרון שארגנו חברנו ל רשת מלונות פרימה – רשת המונה אחד עשר מלונות קונספט נחמדים באזורי התיירות המובילים בישראל, בחרנו במלון פרימה גליל השוכן בטבריה – נקודת מוצא מרכזית לטיולים בגליל ובגולן, מעבר לכך הרשת נודעת ברמת שירות גבוהה מאוד, בניקיון קפדני, במגוון האוכל שהיא מציעה בארוחות – בהחלט שותף מתאים לאירועי בלוגרים. כדי להגיע ממקום למקום נזקקנו לתחבורה טובה.

בחרנו את מותג הרכב קיה – מותג שעבר מהפיכה, ומציג דגמים שובבים ומפתיעים. קיבלנו מקיה שלושה רכבים: קיה סול, קיה סיד וקיה פורטה. ואכן כל הנהגים עברו חוויה נהדרת עם כל אחד מהדגמים. לכל דגם יתרונות מאוד משמעותיים ביחס למותגי רכב מתחרים מאותה קטגוריה.

כדי שהחופשה תהיה מעניינת בחרנו טיולים ואטרקציות לכל יום. מאחר והגענו לחופשה בסוף חודש יוני – הקיץ בעיצומו! שילבנו הרבה פעילויות מרעננות: אך ביום הראשון ידענו שנהיה עייפים מהנסיעה לכן בחרנו משהו מעט שונה – המשכנו לקיבוץ יראון, ושניה לפני שנכנסנו לקיבוץ סטינו שמאלה מהדרך ליקב הרי גליל.

יקב שהוא יצירה ארכיטקטונית לצד יין טוב. סיירנו ביקב, טעמנו מהיינות והקפדנו לשמור על הנהגים פיקחים ונטולי יין. משם המשכנו למלון פרימה גליל למנוחה והתרעננות לפני ארוחת הערב, ובסיומה עלינו ללובי למה שמוגדר כערב גלילי: שלושה נגנים מהכפר עילבון שיוצרים אווירה שמחה ועל השולחנות מגישים כדורי פלאפל, חומוסים, זיתים ושאר מזטים ים תיכוניים לצלילי האוד והטרבוקה. החבורה שלנו פיזזה וסילסלה בלובי בריקודי בטן מעונטזים ואנו הקפדנו לתעד הכל, כמובן, על מנת לייצר את הטעם האתני של האירוע.

למחרת יצאנו בבוקר לצוק מנרה עלינו על הרכבל והשקפנו אל העמק המדהים שנפרש לרגלינו. באמצע הדרך ירדנו כדי לעשות אומגה – אחת המטורפות בארץ – 200 מ' אורכה ו-100 מטרים גובהה, וכל הדרך העיניים נשואות אל עמק החולה המשובץ גווני ירוק, כחלחל וחום. המשכנו עם הרכבל לקצה הצוק וירדנו חזרה, שם חיכו לנו מגלשות אקסטרים חווייתיות. משם המשכנו לקייקי כפר בלום לחוויה רטובה בחצבני. עשינו את המסלול הקצר והרגוע שהתאים בדיוק לאחר חוויית האקסטרים בצוק מנרה.

את היום קינחנו במסיבת קוקטייל על שפת הבריכה במלון פרימה גליל – ועד לרגע זה הבלוגרים הפכו לחבורה מגובשת ושמחה מה שהפך את הערב לערב גיבוש משעשע. ליום האחרון השארנו את מרכז קנדה – מרכז ספורט לכל המשפחה הנמצא בעיירה הציורית מטולה, החלקנו על הקרח, שיחקנו באולינג, עברנו מהג'קוזי לבריכה וחזרה ואפשרויות הבילוי במקום עוד רבות ומרתקות.

אך זה היה הרגע להגיד שלום ולחזור הביתה עם טעם של עוד. חשוב לזכור! לא לעייף, לא לשעמם – לשמור על מינון מהנה אך לא מתיש. ובנוסף – לערוך שיחת הכנה עם מי שמקבל את הבלוגרים במקום, למרות שאנחנו בטוחים באיכות המותגים – איננו רוצים להשאיר מקום לטעות ומבטיחים שיקבלו יחס מעולה.

4. לאורך כל האירוע זכרו שעליכם לספק חומרים לבלוגרים. למרות שהם מגיעים ומצלמים, חשוב שיהיו לכם מקורות משלכם, במקרה וחסר למישהו משהו. החומרים האלו גם ישמשו אתכם להפקת תמונות מיוחדות וסרטונים לאחר האירוע – דורש השקעה לא מבוטלת אך מבטיח את המינוף עליו אתם מתחייבים בפני הלקוחות. בנוסף חשוב לייצר פוטו הופ בכל אתר ולהעלות למדיה החברתית בזמן אמת.

5. ולבסוף – עליכם לשמור על קשר עם כל הבלוגרים לדאוג שיתפרסמו פוסטים כמובטח, לוודא שהם מפיצים את הפוסטים בצורה טובה ומשתפים, לאסוף את כל החומר שנוצר ולהציג בפני כל אחד מהשותפים את התוצרים והחשיפות להם זכה כתוצאה מהשותפות.

*גילוי נאות: תוכן שיווקי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים