פעילויות מותגיות בפייסבוק: איפה הכי טוב להיות אחרון?

פעילויות מותגיות בפייסבוק: איפה הכי טוב להיות אחרון?
פעילויות מותגיות בפייסבוק: איפה הכי טוב להיות אחרון?

לאחרונה שונו כללי הקידום של פייסבוק, וכעת אפשר לקיים פעילויות על קיר עמודי מותג ללא אפליקציה. אז איך עושים פעילות בעלות נמוכה מאוד שמייצרת מעורבות גבוהה בעמוד, חשיפות רבות ו… (פאוזה דרמטית) מכירות? אז זה מה שעשינו בחברת HIPHIP, המספקת ציוד למסיבות נושא. אחד ממוצרי הדגל של החברה הוא מיני מפל שוקולד. מתקן המייצר סירקולציה של שוקולד חם ונמס, שאפשר לאסוף, למשל, עם מרשמלו. מחירו לצרכן הוא 289 שקל כולל משלוח עם שליח עד דלת הבית.

אליאב אללוף
אליאב אללוף

הרעיון: להעלות תמונה של המוצר, עם לינק לפרטי המוצר באתר הסחר של HIPHIP, למקרה שמישהו ירצה לקנות – ולהודיע לגולשים שהאחרון שמגיב על התמונה, מקבל את המפל. איפה הכי טוב להיות אחרון? בדיוק כאן. אחרי שצחקתם, אתם בטח שואלים את עצמכם איך זה עובד, והאמת שזה די פשוט. כל גולש צריך להגיב מינימום 5 פעמים, אבל אם הוא מגיב ברצף, זה לא נחשב. קובעים שעת סיום לפרויקט, אבל… מודיעים שאפשר לסיים אותו לפני הזמן, בכל רגע, ללא הודעה מוקדמת. למה? כי אחרת כולם יגיבו 4-5 פעמים, ואז ישימו להם תזמון לדקה לפני הדקה ה-90.

כמובן שרצוי מאוד להיזהר ולפרסם תקנון משפטי כדי לוודא, בין היתר, שאנשים שעיקר עיסוקם בחיים הוא פעילויות פייסבוק, לא יצפו לזכות בפרס כלשהו. מה לגבי פרסום? אפשר להתניע את הפעילות עם קצת פרסום – נניח 20-30 דולר, במיוחד אם יש לכם עמוד פייסבוק קטן יחסית, כדי לוודא שכמה אלפי אנשים יראו אותו.

HIPHIP - היפהיפ
HIPHIP – היפהיפ

מה קרה בפועל? התגובות התחילו בנוסחים שהסבירו למה מגיע לאנשים לזכות בפרס, אבל בהמשך זה הפך להיות "התמכרתי לפעילות הזאת" ו-"אפילו הפסקתי לשחק בקנדי קראש בגללכם".
והתוצאות? תשפטו אתם: 27,000 חשיפות של הפעילות, 140 לייקים, 174 שיתופים, 3,747 תגובות. ושימו לב – שהגולשים לא התבקשו לסמן לייק או לשתף כחלק מהפעילות. וכמובן, היה עוד תוצר לוואי, מעניין, כמו למשל מכירות של 5 מיני מפלי שוקולד.

שווה להיכנס ללינק המצורף ולעקוב אחרי מסלול התגובות ולראות את מאות האנשים שהשתתפו בפעילות בצורה אובססיבית ואיך אחת התגובות מטעם העמוד הביאה 1,100 תגובות בשעה אחת. זו דרך אחת פשוטה וזולה יחסית לקבל הרבה מאוד חשיפה ופעילות בעמוד הפייסבוק. בקיצור, שווה בדיקה. קליק לביקור באתר היפ הופ.

קו
אליאב אללוף הוא מנטור מדיה חברתית ובעל סוכנות לפרסום ושיווק במדיה החברתית. בתפקידו האחרון, הקים וניהל את רהב מדיה חברתית מקבוצת רן רהב תקשורת ויחסי ציבור. בעברו ניהל את מערך את המדיה החברתית של עיתון גלובס. ב-2012 נבחר אללוף כאחת מ-50 הדמויות המשפיעות ביותר על התרבות הדיגיטלית בישראל על ידי מגזין טיים אאוט תל אביב. אתם מוזמנים לבקר בבלוג של אללוף (קליק), קליק לפרופיל הפייסבוק הפרטי, קליק לעמוד האוהדים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. השאלות המעניינות שנותרו: כמה כקציב הושקע בקידום הפוסט, כמה יוניקים השתתפו בפעילות, כמה נכנסו לאתר והאם נוצרו מכירות ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים