משפיעני פייסבוק: 50 הישראלים הפופולארים ביותר בחודש אוגוסט 2016

המשפיענים
המשפיענים

המזבלה וחברת הניטור SpyTheNet מציגות כמדי חודש את 50 הישראלים הפופולארים ביותר בפייסבוק בדירוג מיוחד 'המשפיענים'. הדירוג סוקר את הפרופילים האישיים האהודים ביותר במדד ייחודי שמושק במקביל לדירוג 100 העמודים הישראלים הפופולארים בפייסבוק שכאמור סוקר עמודי אוהדים בלבד.

דירוגים המשפיענים מתייחס לפרופילים אישיים בלבד ומתבסס על ממוצע האינטראקציות; לייקים, תגובות ושיתופים שכל משפיענ/ית מצליח/ה לייצר בממוצע לכל סטטוס. הדירוג משקף על מגמות וטרנדים, כוכבים ותיקים לצד זיהוי כוכבים עולים חדשים שכל אחד ואחת בדרכו הצליח לסחוף אחריו עשרות ומאות אלפי עוקבים נאמנים ופעילים. רף הכניסה המינימלי לדירוג הוא 5,000 עוקבים ולפחות 8 סטטוסים בחודש קלנדרי.

ענף הפרסום הישראלי יכול להיות מרוצה לאור דירוג אוגוסט שמשקף כי כחמישית מהמדורגים עובדים באחד ממשרדי הפרסום או היח"צ ו/או בעלי זיקה לענף.

שגרירי רשת - ספיי דה נט
שגרירי רשת – ספיי דה נט

את המקום הראשון בדירוג אוגוסט תופס איך לא – יבגני זרובינסקי שפותח פער משמעותי בינו לבין המקום השני עם כ-13.5 אלף אינטראקציות לסטטוס. אביב ראובן במקום השני עם 8.5 אלף אינטראקציות, אלעד לוי במקום השלישי עם 6.3 אלף, דניס צ'רקוב ממשיך לשמור על מיצוב גבוה עם בפרופיל האישי שלו ומתברג במקום הרביעי עם 5.5 אלף אינטראקציות ואת החמישייה הראשונה חותם נדב פריד עם 5 אלף אינטראקציות.

צ'רקוב ופריד בולטים שניהם לא רק בדירוג הפרופילים. עמוד הפייסבוק של צ'רקוב שמעלה סרטוני מקור בקצב שלא מבייש אולפנים בהוליווד מדורג במקום הראשון בישראל ופריד גם הוא מנהל עמוד פופולארי במיוחד "חיילים מצייצים" שמדורג במקום ה-14 מבין כלל העמודים הישראלים.

עידן ניידיץ, סטנדאפיסט ומנהל זרוע הסושייל של מדיה קום אינטראקשן מקבוצת אדלר חומסקי & ורשבסקי מתברג במקום השישי עם 4.1 אלף אינטראקציות, אלון כץ במקום השביעי, הסופרת ואשת התקשורת מרסל מוסרי מתברגת במקום השמיני, גיא גולד, מנהל קריאייטיב במשרד הפרסום Blink, במקום התשיעי ואת העשירייה הראשונה חותם יהודה גולני עם 3.1 אלף אינטראקציות.

דירוג המשפיענים: עשירייה ראשונה
דירוג המשפיענים: עשירייה ראשונה

לי מלאך, אשת פרסום נוספת ממשרד הפרסום גרייט דיגיטל מתמקמת במקום ה-11 עם 3 אלף אינטראקציות, המעצבת מאיה קרני במקום ה-12, המוזיקאי דורון ביטון במקום ה-13, אביחי בראל במקום ה-14, ליאת אלון במקום ה-15, נועה כהן ממחלקת הדיגיטל של משרד יחסי הציבור 'פאר & לוין תקשורת' במקום ה-16, אלי אליהו, מפעיל 'היגיון של אישה', 'ווצאפ כפר סבא' ונוספים מתברג במקום ה-17, סומוד ביראני במקום ה-18, לירן כהן במקום ה-19 ואת העשירייה השנייה חותם גולן אלגרבלי.

דירוג המשפיענים: עשירייה שנייה
דירוג המשפיענים: עשירייה שנייה

הבלוגרית רוני שינקמן פותחת את העשירייה השלישית עם כ-2.2 אלף אינטראקציות. חברת הכנסת סתיו שפיר שלא מפעילה עמוד פייסבוק רשמי, מתברגת במקום ה-22 והיא הפוליטיקאית הפופולארית ביותר ביותר מבין הפוליטיקאים שמפעילים פרופילים אישיים. כתב Mako נתנאל אזולאי במקום ה-21, מתנאל ליברמן במקום ה-24, אמיר מויאל במקום ה-25, סניה ולדברג במקום ה-26, טל דיין במקום ה-27, גיא אורדיבר במקום ה-28, אלמז אייל במקום ה-29 ואת העשירייה השלישית חותם אבי לוי עם 1.6 אלף אינטראקציות ממוצעות.

דירוג המשפיענים: עשירייה שלישית
דירוג המשפיענים: עשירייה שלישית

את העשירייה הרביעית פותח יהודה אלמליח עם 1.6 אלף אינטראקציות, אבי ג'וני עזרי במקום ה-32, רן כרמי בוזגלו במקום ה-33, קארין בן אבי במקום ה-34, דלית זריהן במקום ה-35, סנדרו קורן במקום ה-36, רועי כפרי במקום ה-37, דניאל לוי שאימפריית פרופילי הפייסבוק שלו נסגרה השבוע, מתברג במקום ה-38, עירית לינור במקום ה-39 והפרסומאי, אבנר רסל, קופירייטר במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי חותם במקום ה-40 עם כ-1.1 אלף אינטראקציות ממוצעות לסטטוס.

דירוג המשפיענים: עשירייה רביעית
דירוג המשפיענים: עשירייה רביעית

את העשירייה החמישית פותחת אהובה אלפרון עם 1.1 אלף אינטראקציות לסטטוס, במקום ה-42 דשה אברמנקו, בת זוגתו של נדב פריד (מקום 5), מלך הגאגים של פייסבוק עמיר שיבי מתברג במקום ה-43, דניאל סלאמה (סאל), מתברג במקום ה-44, עומרי אווין במקום ה-45, אסף אפלבוים קופירייטר בשמעוני פינקלשטיין ברקי במקום ה-46, תום אהרון במקום ה-47, מאור אוהב עמי במקום ה-48, זוהר ביטון במקום ה-49 ואת רשימת ה-50 חותם אלון לי גרין עם כ-707 אינטראקציות בממוצע לסטטוס.

דירוג המשפיענים: עשירייה חמישית
דירוג המשפיענים: עשירייה חמישית

להורדת הדירוג המלא ב-PDF

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. ירון אלקסלסי המכונה האיש והאגדה נפלא
    לא מחוקק
    לא עושה חשבון אומר הכול מהכול
    מצחיק בטירוף איש נדיר ואיכותי
    תעקבו משאיר אבק לכולם לא מתחנן לתיירים
    פשוט תענוג

  2. מבחינתי מלך הפייסבוק זה ירון אלקסלסי המכונה האיש והאגדה בלי ליקוקים ובלי קניית לייקים איש מדהים ומצחיק ברמות על תעשו לי טובה יבגני מעלה,תמונה שאין לה קשר לכלום לכולם עפים עליו כאילו אין מחר טיפשים
    תעשו עוקב לירון אלקסלסי הנפלא

  3. הדבר היחיד שאתם לא רושמים ולא מתייחסים לו הוא:
    קניית לייקים באופן מובהק על כל סטטוס דפוק!

    הגיוני שססטוס עם 4 מילים ותמונה יקבל אלפי לייקים באופן קבוע?

    כל ילד יודע שזה נעשה ואתם "נופלים" ומשתפים פעולה עם נתונים שקריים.

    היה יותר נכון לרשום כותרת כזו למאמר:

    הלייקים המזוייפים עושים עבודה נפלאה בדרך לחשיפה…

  4. יש משהו משותף לכולם. כולם כותבים סטטוסים ובדיחות ברמת סברי מרנן ובזוקה. לא נושכים, לא בועטים, נעים באוזן כמו המוזיקה בגלגלץ. לא תקרא אצלם משהו נגד הדת או הצבא או המדינה. אין הומור שחור, או שחיטת פרות קדושות. הם פופוליסטים ופחדנים ולכן גם יש להם המון עוקבים. הם לא משפיעים על כלום כי הם אומרים לאנשים בדיוק את מה שאנשים רוצים לשמוע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים