שופרסל משיקה את סדרת הפרימיום עם קמפיין אושיות באינסטגרם

שופרסל פרימיום, אינסטגרם
שופרסל פרימיום, אינסטגרם

רשת שופרסל מחזקת את סדרת מוצרי הבית החדשה 'שופרסל פרימיום' שהושקה בינואר השנה באמצעות גיתם BBDO, עם מהלך אושיות באפליקציית 'אינסטגרם', שהפכה בחודשים האחרונים למוקד עלייה לרגל עבור מנהלי ומנהלות השיווק.

במסגרת מהלך האושיות שנעשה ע"י בלינק של שגיא חמץ עם סוכנות המשפיענים Sh@re של מתן מה-אהבתי וגיא שלו, גייסה רשת שופרסל כמה מהשפים המוכרים והמובילים ברשת, ביניהם עומר מילר ממסעדת 'חדר האוכל' ו-'השולחן עם 59.3 אלף עוקבים, אביב משה ממסעדת 'מסה, עם 50.4 אלף עוקבים והשף אבי ביטון ממסעדת 'אדורה' עם 12.3 אלף עוקבים. אליהם הצטרפה מלכת היופי לשעבר מור ממן, אושיית אינסטגרם פופולארית עם למעלה מ-63 אלף עוקבים.

קידום שופרסל פרימיום באינסגטרם
קידום שופרסל פרימיום באינסגטרם

שלושת השפים ומלכת היופי לשעבר, קיבלו את מגוון המוצרים מסדרת הפרימיום של שופרסל; שוקולדים, קפה ועוגיות, התנסו במוצרים ושיתפו את עשרות אלפי עוקביהם. בתמונה שהעלה השף עומר מילר, אף נפתח דיון בינו לבין עוקביו בנושא "התוכן השיווקי", אולם הדיון הסתיים במהרה.

הבועה סביב אינסטגרם ממשיכה למצבה כפלטפורמת השיווק המדוברת של 2016. באחרונה, נחשף מחירון האינסטגרם של המפורסמים בתוכנית 'חי בלילה', על פי המחירון, סלבריטאים מסויימים דורשים סכומים המגיעים גם לעשרות אלפי שקלים בעבור העלאת תמונות. האינסטגרם הוא בעיקר לצרכי מוניטין והעלאת המודעות, אולם עם יחסי אינטראקציה ומספר הלייקים הגבוה במיוחד, קשה לחלוק על הצלחתה ויחסי החדירה והשימוש הגבוהים במיוחד בקרב הישראלים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים