כמה שווה תמונת קאבר? אנדר ארמור ובלינק משיקים קמפיין אושיות פייסבוק

אנדר ארמור ישראל
אנדר ארמור ישראל

אנדר ארמור ישראל (Under Armour Israel), רשת ביגוד ספורט אמריקאית, משיקה היום מהלך אושיות פייסבוק באמצעות משרד הפרסום בלינק של שגיא חמץ. במסגרת המהלך, רתמו בבלינק קבוצה של אושיות פייסבוק פופולאריות בכדי לתקשר את המותג, בצורה מינימליסטית ושקטה.

אז מהו תו מחיר לשינוי תמונת קאבר? על פי מידע שהגיע לידי המזבלה עולה כי בימים האחרונים פנו אנשי בלינק למספר אושיות פייסבוק עם הצעה מפתה וכדאית – החליפו את תמונת הקאבר שלכם ל-3 ימים, החל מה-1.3 ועד 3.3 ותקבלו 1000 ש"ח לקנייה ממגוון מוצרי הרשת – ציוד ספורט, ביגוד ספורט, נעליים ועוד.

אנדר ארמור
אנדר ארמור

עם יותר ויותר תקציבים שמופנים לפעילויות מותגיות שכאלו, בעיקר תחת פלטפורמת אינסטגרם ופייסבוק, שיווק באמצעות משפיענים הוא כנראה הבאזז וורד של 2016, לפחות בישראל. על פי תחקיר שפורסם באחרונה בתוכנית 'חי בלילה' עם נדב בורנשטיין, עולה כי אושיות האינסטגרם הם כנראה המתוגמלים ביותר, עם סכונים שנעים בין 1000 ש"ח לעשרות אלפי שקלים רבים, במקרה של דוגמניות על כמו בר רפאלי.

בגיזרת פייסבוק השימוש באמצעות משפיענים הוא עדיין פופולארי ונפוץ, אולם לא באותה מידה כפי שבאינסטגרם, שעדיין נתפסת כתחום פרוץ ובועתי. מאז סגירת 'סטטוסים מצייצים' בעלי עמודים רבים מספרים למזבלה כי חלה ירידה משמעותית במספר הפניות אליהם לפרסום תוכן שיווקי בעמודי הפייסבוק. ובכך מרבית פעילות "המשפיענים" התנקזה לכיוון אינסטגרם.

ראוי לציין כי על פי תקנון השימוש של פייסבוק, קבלת טובין בעבור פרסום בפרופיל היא משהו מקובל ומאושר, בזמן שקבלת טובין ו/או כסף עבור פרסום צד שלישי בעמוד אוהדים, מנוגדת לחלוטין לתקנון השימוש ודינה סגירת העמוד.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים