רינת אפרימה, סמנכ"ל השיווק של חוגלה קימברלי, מונתה לתפקיד הנהלה בכיר במטה קימברלי קלארק

רינת אפרימה צילום: תמר מצפי
רינת אפרימה צילום: תמר מצפי

נשיא איזור אירופה, אפריקה ומזרח תיכון של קימברלי קלארק, מר גוסטבו קאלבו פז, הודיע היום על מינויה של רינת אפרימה לתפקיד הנהלה בכיר במטה תאגיד קימברלי קלארק (Kimberly Clark). אפרימה תכהן החל מה-1 באוקטובר כמנהלת סקטור Adult & Fem Care אירופה, אפריקה ומזרח תיכון. אפרימה תמשיך להתגורר בישראל ותמלא את תפקידה בהנהלת איגוד השיווק.

במכתב שהוציא יובל דגים, מנכ"ל חוגלה קימברלי לעובדי החברה כתב: "אני גאה בבחירה ברינת לתפקיד מנהלת סקטור אזורית בהנהלת קימברלי קלארק. המינוי מהווה הוקרה לתרומתה האישית של רינת והכרה במשאב האנושי המצוין הקיים בישראל. אני מודה לרינת על תרומתה הרבה לחברה הן בצד העסקי והן כחברת הנהלה משמעותית, ומאחל לה הצלחה באתגר החדש".

עוד הוסיף דגים כי רינת קודמה לתפקיד זה לאחר כשש שנים מוצלחות בתפקידי ניהול שיווק שונים בחברה, כשבשנה האחרונה הובילה את המעבר לחטיבת שיווק מאוחדת וניהלה בהצלחה את כלל הסקטורים בחברה. בתפקידה החדש כמנהלת סקטור Adult & Fem Care אירופה, אפריקה ומזרח תיכון, אפרימה תהיה אחראית לקביעת החזון והאסטרטגיה של הסקטור במדינות אלה, ולהשגת המטרות העסקיות המאתגרות.

רינת אפרימה, 38, בעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ופרסום מהקריה האקדמית ותואר ראשון בכלכלה ומדעי החברה מאוניברסיטת בר אילן. בתפקידה האחרון כיהנה בחוגלה קימברלי כסמנכ"ל שיווק של חוגלה קימברלי. טרם הגעתה לחוגלה, ניהלה את תחום השוקולד בקבוצת שטראוס.

קימברלי קלארק הינה חברה מובילה עולמית בתחום מוצרי הצריכה עם היקף מכירות שנתי העומד על כ-20 מיליארד דולר. מעסיקה 75,000 עובדים בכ-37 מדינות ומותגיה העיקריים כמו האגיס, קלינקס, קוטקס, דיפנד, סקוט ועוד הם חלק בלתי נפרד משגרת חיי היום יום של אנשים ביותר מ- 175 מדינות בעולם. בכל יום, כרבע מאוכלוסיית העולם נותנת אמון ומשתמשת במותגי החברה ובפתרונות שהיא מספקת לצרכניה. קימברלי קלארק משקיעה מאות מליוני דולרים כדי לשמר את יתרונה הטכנולוגי והאיכותי בשוק העולמי.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים