אביטל סובול, רובי כהן ואור טמיר מונו לסמנכ"לים בסוכנות השיווק במובייל MOBurst

אביטל סובול, רובי כהן ואור טמיר
אביטל סובול, רובי כהן ואור טמיר

סוכנות השיווק במובייל 'מוברסט' (Moburst), מודיעה היום על מינוי שלושה סמנכ"לים חדשים בתחום השיווק, ניהול הלקוחות, וה-ASO. מוברסט, שהוקמה לפני קצת יותר משנה, מציגה קצת צמיחה מסחרר עם כ-57 עובדים בישראל ובניו יורק וכוונות לגייס כ-20 עובדים נוספים בחודשים הקרובים. בין לקוחותיה של מוברסט נמנים Gett, רשת המלונות פתאל, Pfizer, Sony Music, ועוד.

"על אף הקידמה הטכנולוגית, אין תחליף לגיוס האנשים הטובים ביותר" אמר גלעד בכר, מנכ"ל מוברסט. "אנחנו שמחים על הצטרפותם של שלושה טאלנטים מובילים לשורותינו במסגרת צמיחתה המואצת של החברה ולקראת האתגרים המרגשים שבפתח. מדובר במומחי דיגיטל ומובייל, עם רקורד מוכח ומרשים בתעשייה. MOBurst הצליחה להכפיל את עצמה פי 6 בשנה האחרונה. רק בחודש יולי האחרון גייסנו אחד עשר לקוחות חדשים ואנחנו סמוכים ובטוחים שעם הצטרפותם של אור, אביטל ורובי לצוות ההנהלה, נמשיך להצליח ולשבור שיאים חדשים.״

משרדי Moburst
משרדי Moburst

רובי כהן, מונה לסמנכ"ל השיווק של חברת MOBurst. בתפקידו הקודם ניהל את קמפיין הדיגיטל הגלובאלי של חברת Nice systems וקודם לכן היה דירקטור השיווק של חברת Digital Turbine. כהן מביא עימו נסיון נרחב בעולם ה-B2B און ליין והשיווק במובייל. במסגרת תפקידו יהיה אחראי כהן להמשך גדילת והתפתחות החברה בארץ ובעולם, יוביל את כלל פעילויות השיווק של MOBurst ואת האסטרטגיה הגלובאלית של החברה. כהן יעסוק בפיתוח יוזמות שיווקיות חדשניות, בניית מערך התקשורת השיווקית, ניהול סט המסרים והנראות של החברה בערוצים השונים לרבות הזירה הדיגיטלית ובכנסים המקצועיים ברחבי העולם.

אביטל סובול, מונתה לסמנכ״ל הלקוחות של חברת MOBurst. לאביטל למעלה מעשר שנות ניסיון בתפקידים בכירים בעולם הפרסום, השיווק והמובייל במגוון רחב של תחומים. בתפקידה הקודם ניהלה פרוייקטים שיווקיים בחברת TabTale, יצרנית משחקי מובייל שפיתחה מאות אפליקציות שלהן למעלה מחצי מיליארד הורדות. לאביטל ניסיון גם כסמנכ"ל לקוחות ברגב קויצקי שנרכש ע"י קבוצת פובליסיס העולמית והושק מחדש תחת השם ליאו ברנט. בין השאר ניהלה אביטל לקוחות בינלאומיים כגון orange, יוניליוור,Johnson & Johnson, MSD ולקוחות ישראליים מהגדולים במשק, ביניהם: שירותי בריאות כללית, קבוצת הריבוע הכחול, קבוצת סמליין, א.ל.מ., קסטרו, דלתא ועוד.

אביטל תנהל את מחלקת ניהול הלקוחות של החברה ותהיה אחראית על כל לקוחות החברה בארץ ובעולם באמצעות צוותים בישראל ובארה"ב. לאביטל תואר ראשון בכלכלה ובתקשורת בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות, התמחות בשיווק ופרסום, מהמסלול האקדמי המכללה למנהל.

Moburst
Moburst

אור טמיר, מונה כסמנכ"ל ה-ASO (כמו SEO, רק לאפליקציות). טמיר בעל 7 שנות נסיון בתפקידים בכירים בשיווק ופרסום במובייל, 3 שנים מתוכן בלונדון בשתי סוכנויות פרסום גלובליות המתמחות במובייל. במהלך השנים ניהל אור תקציבי פרסום במובייל בסך של כמה מאות מיליוני דולרים והשיק אפליקציות שזכו למיליוני הורדות, כולל Total Domination: Reborn של פלאריום ונוספות. אור הוא בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת ת"א ותואר שני במנהל עסקים (MBA) מ-INSEAD שבצרפת.

אודות MOBurst
MOBurst היא סוכנות בינלאומית לשיווק במובייל, המחזיקה משרדים בניו-יורק וישראל ומסייעת ללקוחותיה לבסס את נוכחותם בזירת המובייל. מאות חברות, החל מסטארטאפים מבטיחים ועד מותגים בינלאומיים, כבר נהנו משירותי החברה בתחומי Product Marketing, App Store Optimization, User Acquisition, וייעוץ. על לקוחות החברה נמנים שלל שמות מוכרים, כגון: Microsoft Accelerator, Gett, Sony Music, ו-Nielsen Innovation.

לאחר אפיון מחדש של מאות אפליקציות ובחינת כל יישום אפשרי, מומחיותה של MOBurst מאפשרת זיהוי נקודות החוזק והחולשה במוצר וגיבוש חוויה אידיאלית עבור כל משתמש. משימת החברה הינה מציאת פתרונות חדשניים ויצירתיים וליווי מותגים מובילים משלב בניית המוצר ועד לשיווק הגלובאלי. MOBurst מתמחה בהנגשת מותגים לקהלי יעד מדויקים ואיתור משתמשי מובייל נאמנים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. מרשים ביותר, אבל הם לא מרוויחים שם כסף לדעתי. 57 עובדים, משרדים וכו'. אם המרווח שלהם הוא מעל 12% אני צנצנת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים