שרוטונים משיקים מהלך קראוד פאנדינג עצמי

יובל בינדר - שרוטונים
יובל בינדר – שרוטונים

שרוטונים, חברת הפקות האנימציה של שחר בר דוד וניב פועל, הנחשבת ליצרנית תוכן המקור הגדולה בישראל, עם מאות סרטונים וכ-150 מיליון צפיות ביו טיוב, משיקה היום מהלך גיוס מההמונים באתר headstart, תחת הכותרת "שרוטונים שלכם".

שרוטונים החלה את דרכה ב-2007, החברה הוקמה על ידי ניב פועל, שחר בר דוד, גיא סומך וליחי קלבו, ועסקה בשנותיה הראשונות ביצירת סרטונים הומוריסטים אשר הציגו את השפה הייחודית והשרוטה שפיתחו מייסדיה. הסרטונים של שרוטונים כבשו את מצעדי ההורדות בסלולר, את מדרגי יו טיוב ושרוטונים התברגה מהר מאוד כיצרנית תוכן המקור המובילה בישראל, עם להיטים כמו גמבה סטייל, שיר המונדיאל ועוד שזכו למיליוני צפיות ברחבי הרשת.

במרוצת השנים, החלה שרוטונים לייצר פרסומות ויראליות עבור מפרסמים שונים והעשירה את ההון האנושי במשרד, בין עובדי שרוטונים שגוייסו; אושיית הפייסבוק שי בוכמן, יוצר 'גמבה סטייל' יובל בינדר ואיש היח"צ שיר פינטו שנשכר כמשרד היח"צ של שרוטונים לצידו של מייסד מקושרים שחר בר דוד, שנמנה על מקימי שרוטונים. עתה החברה רוצה להחזיר 'עטרה ליושנה' ולהמשיך ליצור סרטונים ללא אג'נדות מסחריות ופונה למהלך גיוס מההמונים. ההחלטה לגייס כספים נובעת מאינספור תגובות שקיבלו מהגולשים שהתגעגעו ל"תכנים של פעם" כך נמסר.

במסגרת הגיוס, מבקשים אנשי שרוטונים לגייס כ-120,000 ש"ח ומציעים תשורות שונות לתומכים; מרצ'נדייז של החברה, מדבקות, קריקטורה ב-LIVE במשרדי החברה, הגעה למאחורי הקלעים ואף יצירת אנימציה בדמותכם באם תתמכו ב-5000 ש"ח ומעלה.

גיוס הכספים של שרוטונים
גיוס הכספים של שרוטונים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים