טאלנט בא, טאלנט הולך: אלדד ויינברגר נוחת במקאן, בן מוסקל עוזב

אלדד ויינברגר ובן מוסקל, צילום: כרמית נוף
אלדד ויינברגר ובן מוסקל, צילום: כרמית נוף

השינויים בצמרת הניהולית של משרד הפרסום מקאן תל אביב יוצאים לדרך באופן רשמי. ההנהלה החדשה בניהולם של מנכ"ל המשרד עמית משיח ומנכ"לית הקבוצה החדשה חנה רדו, מציגים את הדרים טים החדש של יו"ר הקבוצה אילן שילוח. אלדד ויינברגר, מאנשי הפרסום המוערכים בענף, חוזר מקבוצת mako לאייש את תפקיד המשנה למנכ"ל לצידו של משיח. נדב פרסמן כאמור יחל את עבודות במקאן בינואר 2016 לאחר שיסיים תקופת צינון שהושגה במסגרת הסכם פשרה בין באומן למקאן.

במקביל לכניסתו של ויינברגר, ענת ביין-לובוביץ' מאתר 'גלובס' מדווחת כי בן מוסקל, סמנכ"ל הלקוחות של מקאן שגוייס על ידי המנכ"ל הקודם ריצ'י הנטר וזאת לאור היכרות אישית ועבודה משותפת בשופרסל, עוזב את המשרד לאחר 3 שנים. מוסקל שהחזיק באשכול הלקוחות הגדול והמשמעותי בקבוצת מקאן, שכלל מותגים מובילים כדוגמת אסם, תנובה, אל על ובנק לאומי, נחשב אף הוא לאחד המובילים והמוערכים בתחומו, בעברו מנכ"ל רשת חנויות הנוחות yellow.

מוסקל אישר לגלובס ומסר: "לאחר 3 שנים מאתגרות ומרתקות, החלטתי שהגיע הזמן לצאת לדרך חדשה. אני מודה לצוות המצוין שעזר לי להגיע להישגים, לחברים שלי בהנהלת מקאן וללקוחות המדהימים שבשבילם היה שווה לקום בבוקר ולהסתער".

בתמונה: מוסקל וויינברגר, צילום: כרמית נוף

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. אעלק "טאלנטים" – סהכ בכירים שכירים בחברות בינוניות במשק הישראלי. איזה מינוח מוזר זה "טאלנטים" מה זה בידור? מה הם ארז טל?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים