יש פשרה: נדב פרסמן יחל לעבוד ב'מקאן תל אביב' בינואר 2016

נדב פרסמן - מקאן תל אביב
נדב פרסמן – מקאן תל אביב

נדב פרסמן, מנהל הקריאייטיב הראשי של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, שהודיע בחודש אוגוסט על מעבר למשרד הפרסום מקאן תל אביב, שם יאייש את תפקיד המשנה למנכ"ל קריאייטיב, יחל את עבודתו במקאן תל אביב בחודש ינואר 2016 וזאת בעקבות הסכם פשרה שהושג בין שני המשרדים בהליך גישור.

בבאומן בר ריבנאי לא קיבלו בעין יפה את המעבר של פרסמן למקאן. בין שני המשרדים החלו התכתבויות משפטיות שבמסגרתן אף נחשפו היקפי ההשקעה של באומן בפרסמן, הכוללים טיסות לפסטיבל קאן, סדנאות שונות בחו"ל ועוד. בבאומן חששו שמהעבר של פרסמן למשרד המתחרה החולק תקציבים של חברות מתחרות, כדוגמת סופר פארם של באומן מול ניו פארם של מקאן, יעיב על חוזה אי התחרות של פרסמן, כי שנחשף בהתכתבויות בין משרד עורכי הדין 'צלרמאיר, פילוסוף, רוזובסקי, צפריר, טולידאנו ושות' עורכי דין' של באומן בר ריבנאי למשרד עורכי הדין 'דן להט ושות' של מקאן ופרסמן.

בעקבות הסכם הפשרה שהתקבל בין המשרדים במסגרת הליך גישור, נקבע כי פרסמן יחל את עבודתו במקאן בינואר 2016, כחמישה חודשים לאחר שהודיע על התפטרותו. בנוסף תגזר על פרסמן תקופת צינון נוספת של שישה חודשים, בהם לא יטפל בלקוחות מקאן בעלי אינטרסים המנוגדים לאלה של הלקוחות שטיפל בבאומן.

הסכם הגישור, מגיע לאחר שבבאומן פנו בתחילה לערכאות משפטיות במטרה להוציא צו מניעה שימנע את העסקתו של פרסמן במקאן. בנוסף מדובר ב-3.5 חודשים של תקופת צינון בטרם יחל בפועל לעבוד במקאן. פרסמן כאמור סיים את העסקתו בבאומן בר ריבנאי באמצע חודש ספטמבר.

פרסמן כאמור הוא חלק מהליך הרה-ארגון בקבוצת הפרסום והיזמות של אילן שילוח. פרסמן יעבוד לצידו של אלדד ויינברגר, שחוזר למקאן לאחר סיום תפקידו ב-Mako ולצידו של המנכ"ל החדש, עמית משיח שהחליף את מנכ"ל המשרד היוצא ריצ'י הנטר שעבר לניהול קבוצת מקאן. בשקט בשקט וקצת ברעש כמו בפרשת פרסמן, איגד שילוח את הדרים טים החדש של קבוצת מקאן תל אביב. גם בגזרת הדיגיטל, שם מונה לפני מספר חודשים מאור חן כמנכ"ל מקאן דיגיטל.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים