מתחשבנים על נדב פרסמן? בן מוסקל מצטרף לשדרה הניהולית של באומן בר ריבנאי

בן מוסקל, אייס
בן מוסקל, אייס

כשלושה חודשים לאחר שהודיע על פרישתו ממשרד הפרסום מקאן תל אביב, שם כיהן כ-3 שנים כסמנכ"ל לקוחות, הפרסומאי בן מוסקל, מצטרף למשרד הפרסום באומן בר ריבנאי אותו מוביל המנכ"ל יוסי לובטון.

מוסקל, בעברו מנכ"ל רשת חנויות הנוחות yellow של פז, מנהל הפיתוח העסקי של קבוצת שופרסל ומקים רשת המסעדות EatRight, הצטרף למשרד הפרסום מקאן אריקסון ישראל ביולי 2012, וזאת לאור היכרות אישית עם מנכ"ל מקאן דאז ריצ'י הנטר, עימו עבד בשופרסל. במסגרת תפקידו במקאן ניהל מוסקל את אשכול הלקוחות הגדול והמשמעותי של קבוצת מקאן ישראל, שכלל מפרסמים מובילים כדוגמת אסם, תנובה, אל על ובנק לאומי. מוסקל מצטרף לרכש האחרון של באומן, מנהל הקריאייטיב הראשי ג'ונתן לאנג.

בן מוסקל, יח"צ
בן מוסקל, יח"צ

המעבר של מוסקל לאיוש תפקיד בכיר במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי מקבוצת פובליסיס ישראל, מגיע חודשים ספורים לאחר המעבר המתוקשר והסערה הברנז'אית סביב מעברו של נדב פרסמן משורות באומן בר ריבנאי למקאן ת"א. לאור הסכם הפשרה שהושג בעניין פרסמן, זה החל את עבודתו במקאן החודש במקביל למינוי של מוסקל.

על פי גלובס, שם פירסמה ענת ביין-לובוביץ' את דבר המינוי, בשונה מהמקובל בענף, מוסקל לא ישא בתור רשמי בקבוצת פובליסיס ישראל, והצטרפותו לקבוצת הפרסום הגדולה בישראל, משקפת על כך שיהווה גורם חשוב בעתודה הניהולית של הקבוצה וכנראה יהיה מי שיתמודד לאחר פרישת לובטון על תפקיד מנכ"ל באומן בר ריבנאי או על תפקיד ניהולי בכיר באחת מחברות הפרסום או המדיה הרבות שפועלות תחת מעטפת פובליסיס בישראל.

יוסי לובטון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי מסר לגלובס: "אני שמח על הצטרפותו של בן מוסקל להנהלת המשרד. אין ספק כי יכולותיו השיווקיות והעסקיות של בן, יחד עם הניסיון שלו בעולם הפרסום, יתרמו רבות לחיזוק יכולות המשרד ולחיזוק השותפות עם לקוחות המשרד".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. אני שמח על הצטרפותה של צפיחית בוכשטטר לשורותינו, אני בטוח שניסיונה הרב ויכולותיה המוכחות בתחום שיווק תוספי מזון לענף הלול יעזרו להזניק את הישגי החברה לגבהים חדשים.
    די, נמאס כבר מההודעות הטיפשיות האלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים