מזבלה.קום

גאגים היום: דרורי ארועטי ברמן מגיבים לשגיאת הכתיב במודעת דג הזהב של ישראל היום

שלדון אדלסון, קרדיט: דה מרקר
שלדון אדלסון, קרדיט: דה מרקר

משרד הפרסום דרורי ארועטי ברמן שמודעה שלו לקידום החינמון 'ישראל היום' פורסמה במגזין דג הזהב 2016 של רשת שוקן עם שגיאת כתיב, בה נכתב 'אפקליציות' במקום אפליקציות, מכה על חטא ו"מכפר" עם סדרת גאגים וממים, שנועדו להחליק את השגיאה הצורמת שהפכה לויראלית בענף עם פרסום מגזין דג הזהב ביום חמישי האחרון.

למה לא?
למה לא?

במשרד הפרסום 'דרורי ארועטי ברמן', פרי מיזוג של משרדי הפרסום דרורי שלומי BBDO וארועטי ברמן GPS לא שמו לב לטעות ורק לאחר פרסום מגזין דג הזהב זו החלה לרוץ כדאחקה מביכה בין הפרופילים של עובדי הענף. במודעה שמתבססת על המשפט המוכר "במקום בו שורפים ספרים ישרפו בני-אדם" של היינריך היינה, נכתבה המילה אפליקציה עם שגיאת כתיב: "במקום שבו משלמים על עיתונים, יום אחד ישלמו גם על אפקליציות".

לאור השגיאה שהפכה לשיח רגעי בענף, במשרד הפרסום מיהרו לשחרר סדרת גאגים וממים ומסרו: "שתהיה לכולנו שנה של מהלכים שכו-לם ידברו עליהם". שחר פילר, סמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד: "כשהחיים נותנים לך לימונים תעשה מהם ממים".

הגאגים של דרורי ארועטי ברמן:

הגאגים של דרורי ארועטי ברמן
הגאגים של דרורי ארועטי ברמן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים