אור ליבן משתדרג בג'וב, יוביל את מערך שותפי המדיה והפאבלישרס של גוגל ישראל

אור ליבן, גוגל ישראל
אור ליבן, גוגל ישראל

אור ליבן (Or Liban), מנהל הסוכנויות של גוגל ישראל (Google) אותה מוביל המנכ"ל מאיר ברנד, ומי שנחשב לאחת הדמויות המבטיחות בחלונות הגבוהים של תאגיד האינטרנט בישראל, מתקדם למשרה חדשה לאחר 8 שנים בהן ניהל והוביל את ההתקשרות בין משרדי הפרסום וחברת גוגל ישראל.

ליבן (37) הצטרף לחברת גוגל לפני כ-8 שנים, דאז ניהל את מערכת השותפים וניהול הלקוחות הישראלים ממטה התמיכה העולמי של גוגל שממוקם בדבלין, אירלנד. טרם כניסתו לתפקיד בגוגל, עבד במחלקה העסקית של אורנג', במשרד ראש הממשלה ושירת כקצין בצה"ל. עד לאחרונה, שימש כמנהל הסוכנויות (Head Of Agencies) של גוגל ישראל, שם במסגרת תפקידו היה אמון על פיתוח מערכת היחסים וניהול קשרי משרדי הפרסום.

אור ליבן
אור ליבן

בתפקידו החדש, יאייש ליבן את משרת ראש מחלקת שותפים ופתרונות עסקיים בגוגל ישראל (Head of Partners Business Solutions) ויעבור לצד השני של המתרס, שם יוביל וינהל את מערכת היחסים של גוגל עם אתרי האינטרנט, קבוצות המדיה השונות (פאבלישרס) ויהיה אחראי על פיתוח שותפיות עסקיות ואסטרטגיות נוספות עבור גוגל.

לפני כשנה, גייס ליבן את אמיר אריאלי, מנהל הקריאייטיב של באומן בר ריבנאי שעבר לאייש את משרת מנהל הקריאייטיב של גוגל ישראל, תקן חדש שנפתח בגוגל בעקבות הרצון להעמיק את הפעילות של משרדי הפרסום, בעיקר בגזרת יו טיוב.

על פי משה בנימין מאתר אייס, המשבצת אותה הותיר ליבן עדיין פנויה. בגוגל נמצאים בימים אלה בשלבי גיוס מתקדמים בחיפוש אחר מחליפו של ליבן, אך נכון למועד הפרסום טרם התקבלה החלטה בנושא. תפקידו הקודם של ליבן נחשב אף הוא לאחד מתפקידי המפתח בגוגל ישראל, התפקיד נושא עימו לא רק שכר הולם אלא בעיקר קשרים, וכאלו שמתפתחים לא רק בין משרדי הפרסום, מפרסמים ודמויות מפתח בענף, אלא בעיקר בגוגל העולמית.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים