ערוץ עשר מיהר לייחצן על חזרתו של בר שם-אור שבכלל חתך לרשת 13

בר שם-אור
בר שם-אור

מבוכה לערוץ 10 ולאתרי הברנז'ה שמיהרו לפרסם על חזרתו של העיתונאי בר שם-אור לתוכנית הצינור בערוץ עשר. לפני כשבוע וחצי התפרסמה בין היתר באתר אייס, ידיעה לפיה בר שם-אור חוזר לתוכנית 'הצינור עם טל ברמן' ככתב מערכת ומגיש פינות. אולם הידיעה שהוצגה ב-ice כ"פרסום ראשון" הסתמכה על הודעה שהוציאו בערוץ עשר עוד טרם חתימתו של שם-אור על החוזה.

שם-אור לבסוף לא חתם על החוזה עם עשר ועשה פנייה חדה למחלקת האקטואליה של רשת 13, שם יופיע בין היתר בתוכניות הבוקר והערב ובעיקר יתגבר את מערכת הצנרת עם גיא לרר ושי-לי שינדלר בכל מה שקשור לסיקור אקטואלי.

לפני כ-9 חודשים עזב שם-אור את ערוץ 10 בו שימש בשנים האחרונות ככתב 'צינור לילה', כתב תוכנית 'הצינור' עם גיא לרר ובתפקידו האחרון ככתב חדשות החוץ. את דרכו בעולם התקשורת החל שם-אור ככתב ספורט וחדשות חוץ בגלי צה"ל, כאשר בסיום שירותו קיבל אות הוקרה מטעם מפקד גלצ וזאת כאות הוקרה על עבודה עיתונאית מצטיינת.

עד 2013 שימש ככתב בתוכנית 'צינור לילה' עם גיא לרר ולאחר מכן ככתב בפורמט החדש 'הצינור'. בספטמבר עזב את הצינור ועבר לחדשות 10, שם שימש ככתב דסק חוץ. מאז תחילת 2017 לקח פסק זמן מעולם התקשורת וכאמור לפני כשבועיים היה במו"מ עם ערוץ 10 על חזרתו לתוכנית הצינור, הפעם עם טל ברמן, מו"מ שכאמור לא הבשיל לחתימה על חוזה וזאת למרות שבערוץ 10 שחררו הודעת יח"צ לפיה החוזה נחתם.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים