פרטנר נפרדת מאורנג' – צפו בקמפיין ההשקה עם עברי לידר והשף אסף גרניט "יש לי פרטנר לחיים מחוברים"

עברי לידר, קמפיין פרטנר
עברי לידר, קמפיין פרטנר

חברת פרטנר תקשורת בע"מ (Partner) שהוקמה ב-1997 והייתה מזוהה עם השנים כנציגת מותג התקשורת אורנג' (Orange) של התאגיד הצרפתי, נפרדה אמש באירוע מתוקשר ומדובר במיוחד, במעמד בעלי השליטה בחברה חיים סבן והמנכ"ל איציק בנבנישתי, מחברת אורנג' העולמית וזאת על בסיס פוליטי מדיני שהחל ב-2015 פרשת המנכ"ל סטפן רישאר ותנועת BDS.

פרטנר הציגה את המיתוג החדש שנעשה באמצעות סוכנות המיתוג הבינלאומית MetaDesign, את הצבע הכתום והמוכר החליף הטורקיז, ובכך הוצג הלוגו, השפה התקשורתית החדשה וגם הצצה לקמפיין בכיכובם של עברי לידר והשף אסף גרניט. בקמפיין הבאנרים שכבר עלה לרשת נכתב: "נעים מאוד Partner, שלום ותודה Orange" (באנר).

עטרה ליטבק שחם, סמנכ"לית השיווק של פרטנר אמרה: "הבנו שאנחנו רוצים להפוך את החיים המחוברים לזמינים וזורמים, כמו מים ואוויר".

נעים מאוד פרטנר, שלום ותודה אורנג'
נעים מאוד פרטנר, שלום ותודה אורנג'

באירוע אף נכח מוריס לוי, יו"ר קבוצת הפרסום העולמית פובליסיס, שנציגותיה המקומיות, משרדי הפרסום באומן בר ריבנאי וגליקמן שמיר סמסונוב הם משרדי הפרסום של פרטנר. בבאומן בר ריבנאי, עמלו בחצי השנה האחרונה תחת מעטפת דיסקרטית במיוחד על המיתוג והקמפיין הפרסומי המחודש של פרטנר.

שילוט החוצות של פרטנר
שילוט החוצות של פרטנר

במקביל להכרזה על דרכה החדשה של פרטנר בישראל, הושק קמפיין שילוט החוצות, בו נכתב: "פרטנרים יקרים, יחד יוצאים לדרך חדשה". במסגרת האירוע, חשף יובל קינן, המשנה למנכ"ל פרטנר את רשת האינטרנט הביתית של פרטנר שמבוסס על חיבור דור 4, ללא חיבור פיזי, תשתית או התקנה.

במסגרת אירוע ההשקה, הציגה פרטנר חלקים מקמפיין ההשקה והשפה התקשורתית החדשה של המותג, שיושקו בימים אלה תחת המסר "יש לי פרטנר לחיים מחוברים". בין המשתתפים בסרטון, הזמר עברי לידר והשף אסף גרניט. קמפיין הטלוויזיה יושק באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי מקבוצת פובליסיס ישראל.

עברי לידר, על בחירתו כפרזנטור של פרטנר: "גאה לקחת חלק במהלך המיתוגי החדש של פרטנר. בשבועות האחרונים תחת מעטה סודיות, צילמנו אני והשף אסף גרניט את הפרסומת החדשה לעולם המחובר של פרטנר, היה תענוג לעבוד עם הצוות המקצועי והמוכשר של באומן בר ריבנאי, תפארת הפקות וכל שאר האנשים המצוינים שלקחו חלק במהלך".

עברי לידר, קמפיין פרטנר
עברי לידר, קמפיין פרטנר

יגאל שמיר, מבעלי גליקמן שמיר סמסונוב: "גאים ללוות את פרטנר מימי המשבר ועד יום ההשקה עם קמפיין שלנו שעולה ממש עכשיו ברחבי ישראל. גאים בלקוח אמיץ שמנהיגותו הביאה לו אמון נדיר של מיליוני ישראלים. יש (לכולנו) פרטנר!".

הצצה לפרסומות החדשות של פרטנר (צילום: טל ספיבק)

עברי לידר והשף אסף גרניט: "יש לי פרטנר לחיים מחוברים"

סרטון התדמית: פרטנר, השותפים שלכם לחיים מחוברים

קרדיטים
מנכ"ל: יוסי לובטון סמנכ"לית הפקה: דורית גווילי סמנכ"ל קריאייטיב: ערן ניר צלם: טובי הוכשטיין עורכים: בועז מן, יובל שר, אדם פיינברג חברת הפקה: תפארת הפקות במאי: אוהב פלנץ מוזיקה: תומר בירן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. שומעים שהטקסט מתורגם מאנגלית, כל כך גרוע שפשוט אין מילים = לא מאמין לכם פרטנר

  2. מחוברים….סו ניינטיז. צבע מעורר בחילה, טיפוגרפיה לואוטק ו.. ו… ו… אוי אוי אוי!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים