מירי נבו היא הפרזנטורית והפנים החדשות של חברת אלטמן

רוני בהט, מירי נבו, גלי ניר, קרדיט צילום: עודד קרני
רוני בהט, מירי נבו, גלי ניר, קרדיט צילום: עודד קרני

חברת 'אלטמן' המובילה בתחום תוספי התזונה, מודיעה היום כי בחרה בשדרנית הספורט מירי נבו כפרזנטורית והפנים החדשות של המותג. במקביל לבחירתה, נבו, שדרנית בערוץ הספורט, מתכוננת בימים אלו לשידורים המרתוניים של אולימפיאדת ריו שתתקיים בקיץ.

מירי נבו, אלטמן
מירי נבו, אלטמן

גלי ניר, מנכלית "אלטמן" מסרה: "מירי נבו הייתה בחירה מתבקשת כפרזנטורית למותג אלטמן כיוון שאנו מאמינים בקידום אורח חיים בריא , תזונה נכונה וספורט ערכים שמתכתבים עם אורח החיים והעשייה של מירי".

חברת 'אלטמן בריאות' בניהולה של המנכ"לית גלי ניר, היא חברת בת של קבוצת האחזקות 'מוצרי מעברות' אותה ממנכ"ל אבינועם גרינברג. 'מוצרי מעברות' הוקמה בשנת 1963 על ידי קיבוץ מעברות כמפעל לתחליפי חלב לעגלים. עם כניסה לשותפות עם ענקית התרופות טבע, שונה שם החברה ל'אסיה מעברות'.

בשנות השבעים השיקה החברה את מותג מזון חיות המחמד 'בונזו' ובשנות ה-80 הקימה מפעל ייצור חדשני לצורך ייצור מותג תחליפי מזון התינוקות 'מטרנה'. בשנת 2004, רכשה 'מוצרי מעברות' שליטה בחברות 'אלטמן' ו'טעם טבע' והוקמה חברה משותפת תחת השם 'טבע טעם אלטמן'. כיום, אוחזת 'מוצרי מעברות' בכ-76% ממניות 'אלטמן' לצד חברות בת נוספות, רובן בשליטתה מוחלטת, ביניהן: חלבית, ביופט, אנליט, לבורטוריה נטורי, מעבדות מטרנה (49%).

בתמונה: רוני בהט, מירי נבו, גלי ניר. קרדיט צילום: עודד קרני

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים