יובל אטד, מייסד ויו"ר אתר צ'יינה ביי הוא איש השיווק של חודש פברואר 2016

יובל אטד, צ'יינה ביי
יובל אטד, צ'יינה ביי

איגוד השיווק הישראלי מודיע היום על בחירתו ביובל אטד, מייסד ויו"ר אתר הקניות צ'יינה ביי (Chinabuy) כאיש השיווק של חודש פברואר 2016. הבחירה באטד מגיעה בזכות הצלחת מהלך ההשקה וההחדרה של צ'יינה ביי בשוק הישראלי. על פי הערכות, היקפי ההשקעה במהלך נאמדים בכ-2 מיליון דולר.

בעברו, שימש אטד כמנכ"ל אתר winwin של קבוצת ידיעות אחרונות וכסמנכ"ל השיווק של חברת סאני, היבואנית הרשמית של מכשירי סמסונג בישראל. על פי נימוקי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי, מהלך ההחדרה של Chinabuy, מיצב אותה בתוך כשנה לאחת מפלטפורמות המסחר האלקטרוני הבינלאומיות המובילות בישראל.

Chinabuy נוסד לפני כשנתיים על ידי יובל אטד שמשמש מאז הקמתו כיו"ר האתר וג'ו זאנג המכהן כמנכ"ל הקבוצה. המהלך השיווקי כלל השקת אתר חדש שנכנס לשוק שבו הגמוניה של שני אתרים סיניים מובילים ועם כניסתו, ובתוך כשנה, השתנה המאזן ו-Chinabuy הפך לאחד משני האתרים המובילים, בפער גדול על המתחרים. בנוסף, החברה החדירה סמארטפונים סיניים רבים לשוק, לצד השקת קטגוריה חדשה של מכירת ריהוט לבית ביבוא ישיר מסין ובמחירים נמוכים.

איגוד השיווק הישראלי
איגוד השיווק הישראלי

כתוצאה מפעילות השיווק האגרסיבית הצליח האתר לצבור נתוני חשיפה גבוהים מאוד, ונתוני צפייה וביקורים באתר הגבוהים בצורה משמעותית מאלה של מרבית אתרי המסחר האלקטרוני האחרים בישראל, כשלמעלה מ-420,000 גולשים מבקרים באתר מדי חודש. האתר הפך למזוהה בכל הקשור לרכישות מסין ואף הצליח לקשר לשמו את "יום הרווקים הסיניים", מהלך שהושק בשנה שעברה והכניס למודעות יום שלא היה מוכר כלל בציבור הישראלי.

במהלך הקמפיין הפרסומי שלו, עשה האתר שימוש בלקוחות אמיתיים של האתר, בקמפיין רחב היקף בטלוויזיה ובאינטרנט, לצד אזכורים רבים בתקשורת בכל הקשור לקניות באינטרנט מחו"ל. בנוסף, ולאור הצלחת מודל ההחדרה הייחודי בישראל, השיקה החברה פעילויות דומות במדינות נוספות בעולם, בהן רומניה, צ'כיה, קניה, קרואטיה, פולין, טנזניה, דרום אפריקה, פנמה ועוד.

ועדת השיווק: "איגוד השיווק הישראלי מכיר במהלך השיווקי של השקת אתר חדש, ובניית מותג מאפס עד לאתר שנחשב בתוך כשנה בלבד לאחד המובילים בקטגוריה שלו, תוך החדרה לשוק של רכישות מסין של מוצרים בקטגוריות חדשות".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים