רשת מלונות פתאל מנצלת את הבאזז, תעניק חופשה במתנה לפקח הטברייני פנחס ג'ינו

פנחס ג'ינו
פנחס ג'ינו

פנחס ג'ינו, פקח ומנהל צוות הסברה של רשות הכנרת, הפך בשלישי האחרון לאחת הדמויות המדוברות ביותר בישראל, לאחר שכתבה של 'חמש עם רפי רשף' בערוץ 10 שהציגה את בני נוער הסוררים מטנפים את הכנרת ומפריעים לג'ינו לנהל את הראיון בצורה נאותה, הפכה למגה ויראלית ברשת עם למעלה ממיליון צפיות ועשרות אלפי תגובות זועמות.

הראיון עם ג'ינו, מגיע בעקבות פעילות ייעודית של רשות הכנרת ועיריית טבריה, שפועלות מדי שנה במטרה לצמצמם את הנזק שנגרם לכנרת על ידי הנופשים במהלך חופשות החג והעלאת המודעות בדבר החשיבות בהשארת סביבה נקייה. במסגרת הפעילות של העירייה, הוענקו צ'ופרים שונים למטיילים שהשכילו לנקות אחריהם, אולם כנראה שלא די בכך בכדי להסביר לבני הנוער את הנושא החשוב.

ברשת מלונות פתאל ובמשרד הפרסום יהושע\TBWA החליטו לנצל את הבאזז עם פעילות RTM קטנה והעניקו לפנחס ג'ינו חופשה במתנה וזאת כאות תודה על פועלו בשמירה על החופים. בסטטוס שעלה אמש בעמוד הפייסבוק של פתאל, נכתב: "ללא ספק, פנחס ג'ינו הוא בחור כארז שפועל לניקיון החופים… ובכל מחיר. בגלל שהוא מצ'פר את המטיילים, חשבנו לצ'פר אותו בחזרה בחופשה במתנה, כתודה צנועה על טיפוח חופי ארצנו".

מתוך 'חמש עם רפי רשף' צילום: גלעד שושן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים