ענבל הרסון מונתה לסמנכ"לית המכירות של חוגלה קימברלי במקומו של ניר מטוסביץ'

ענבל הרסון
ענבל הרסון

יובל דגים, מנכ"ל ענקית מוצרי הצריכה 'חוגלה קימברלי' של קונצרן קימברלי קלארק, הודיע היום על מינויה של ענבל הרסון לתפקיד סמנכ"ל המכירות של החברה.

הרסון, מהנדסת איכות מזון מהטכניון בהשכלתה ובעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון, מגיעה לחוגלה קימברלי לאחר 17 שנות קריירה מגוונת בתנובה. הרסון שתכנס לתפקיד בספטמבר 2016, תחליף את ניר מטוסביץ', שביקש לסיים את תפקידו ולצאת לדרך חדשה.

ענבל הרסון
ענבל הרסון

ב-4 השנים האחרונות ניהלה הרסון את הערוץ הפרטי בתנובה ולאחר מכן הובילה את יחידת הסחר של החברה. טרם הצטרפותה לחטיבת המכירות ניהלה במשך כ-5 שנים את מחלבת טנא נגה, מפעל הכולל מערך של כ-200 עובדים, וזאת לאחר מספר תפקידים בתחום הטכנולוגיה והאיכות כולל מנהלת פיתוח, טכנולוגית ראשית ומנהלת איכות.

יובל דגים, מנכ"ל חוגלה קימברלי, מסר: "ניסיונה המנהיגותי הענף של ענבל, כמו גם ניסיונה בהובלת ערוצי מכירות וסחר בתנובה, יתרמו להצלחת החברה בהשגת יעדיה העסקיים ולהמשך בניית חטיבת המכירות להיות מהמובילות בתחומה".

עוד הוסיף דגים: "מודה לניר מטוסביץ על תרומתו הרבה ומאחל לו הצלחה בדרכו החדשה. מברך על הצטרפותה של ענבל הרסון ומאחל לה הצלחה והנאה בתפקיד".

חברת חוגלה הוקמה בשנות ה-60 כחלק מפעילותה של חברת 'נייר חדרה' שכללה מותגים בתחום המפיות, נייר טואלט ומגבות נייר; איריס ולילי. באמצע שנות ה-90 פעילותה של חוגלה נרכשה על ידי הקונצרן האמריקאי 'קימברלי קלארק' שהפך לבעל השליטה עם 50.1% ובכך החלה השותפות עם נייר חדרה.

עד סוף שנות ה-90, מוצבה חוגלה כחברה המובילה במשק הישראלי במכירות של מוצרי צריכה מתכלים שאינם מזון, כאשר בתחילת 2015, מכרה נייר חדרה את יתר אחזקותיה בחוגלה (49.9%) לקימברלי קלארק שהפכה לבעלים יחיד. בין מותגי חוגלה קימברלי; קלינקס, נייר הטואלט לילי, קוטקס, טיטולים, האגיס, ניקול ועוד.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים