הכירו את רבקי סגל – מנהלת הדיגיטל של בזק

רבקי סגל
רבקי סגל

אחרי שהכרתם את גלית בר, סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה, את עמית קורן, מנהלת הדיגיטל של מטרנה ואת סרן ירדן חי (מזל"ט על הדרגה החדשה!), מנהלת הדיגיטל של פיקוד העורף, אתם מוזמנים להכיר את רבקי סגל, מנהלת הדיגיטל של חברת התקשורת בזק, אחת המפרסמות הגדולות ביותר במשק הישראלי והמרואיינת הרביעית בסדרת הראיונות של קהילת 'מנהלי שיווק מצייצים' והמזבלה.

בזק נחשבת לחברה הטכנולוגית והחדשנית ביותר בתחומה בישראל. בין אם מדובר בספרים הדיגיטליים או בשירות הבית החכם, השאיפה של בזק היא שכל בית בישראל יהיה דיגיטלי. בבזק משקיעים תקציבי ענק בקידום באמצעי הדיגיטל, האינטרנט הוא הבסיס לכל הפעילות השיווקית והאסטרטגית של החברה, וכמי שאינטרנט זה החיים שלה (תרתי משמע) בזק מנסה תמיד לייצר שיח דיגיטלי ופורץ דרך לצד הרצון לשמור על מותג אקטואלי וצעיר.

במחלקת הדיגיטל של בזק עוקבים אחרי המגמות בתחומי השיווק הדיגיטלי, פרסונליזציה, תוכן ביג דאטה וכו', ומנסים לייצר פעילות שוטפת בכל הפלטפורמות כחלק מהרצון תמיד להיות ראשונים ומובילים בשיווק הדיגיטלי. בזק הייתה בין הראשונות שפרסמו באינסטגרם, היא מתחזקת ערוץ סנאפצ'ט מכובד ופעילה בשלל זרועות הסושיאל. אבל לא רק, בבזק לא מסתפקים רק בחשיפה או תדמית ועובדים המון בלייצר מכירות במדיה הפרוגרמטית, בכל נושא הביג דאטה והשיווק האוטומטי.

רבקי סגל
רבקי סגל

אני במשפט:
אמא לשלושה ילדים שחיה ונושמת דיגיטל בין לבין (כן אני מחזיקה מעמד).

איך הגעתי לעולם הדיגיטל?
ממש כמו פגי אולסון ממד מן, התחלתי כמזכירה במשרד פרסום והתקדמתי לתקציבאית. שם למדתי את כל יסודות הדיגיטל. לפני 10 שנים הגעתי למחלקת הפרסום בבזק כשהפרסום הדיגיטל עוד היה בחיתוליו. לצד הפרסום המסורתי התחלתי להתעסק בכל עולמות הדיגיטל כחלק משאר פלטפורמות האוף ליין של בזק.

עם כניסת גוגל ופייסבוק לפרסום הוחלט לעשות הפרדה בין הפרסום הדיגיטלי התדמיתי לזה המכירתי, אבל בשנה האחרונה הבנו שלא ניתן להפריד בין השניים כיום אני אחראית על כל הפעילות 360 כולל עולמות הפרפורמנס, SEO וכו'.

מהו המהלך השיווקי הדיגיטלי המשמעותי שהובלתי לאחרונה?
וואו יש לא מעט, אבל אבחר באלו שקרו לאחרונה כמו הכניסה שלנו לאינסטגרם (למרות שאף אחד לא האמין שיש לבזק מקום שם). חשוב לזכור תמיד שבזק, לעומת חברות כמו יוניליוור או אל-על, היא מותג עם מוצרים וירטואליים שלא ניתן לחוש אותם ולא יכולים להצטלם יפה כמו חטיף או יעד בחו"ל. היה קשה (ועדיין) לפצח אסטרטגיה לטווח ארוך, אבל עדיין היינו בין הראשונים לפרסם בפלטפורמה הזאת.

מהלך נוסף שהובלתי הוא כניסתה של תום יער כפרזנטורית הדיגיטל שלנו. החיבור עם תום קרה סביב הרצון ליצור לבזק תדמית צעירה ורלוונטיות לקהלים שונים ולמותג. תום מצליחה לגלם דמויות שונות ולחבר אותן למוצר, בדרך הומוריסטית ובולטת, שעדיין מעבירה את המסר שאנחנו רוצים להעביר. בקיצור, אני יכולה להעיד על עצמי שיש לי את היכולת לזהות מגמות ולהתחבר אליהן רגע לפני שהן פורצות החוצה. במקרה של תום יער גם ארץ נהדרת זיהו את הכישרון שלה, מזל שאנחנו היינו הראשונים.

תום יער בקמפיין בזק (אדלר חומסקי & ורשבסקי)

מה הוא מנהל שיווק דיגיטלי טוב בעיני?
המתכון המנצח מורכב מדינמיקה של שינוי, היכולת לזהות שינויים בתחום, כל הזמן לזרום ולהשתנות. הדיגיטל משתנה בקצב מסחרר וחשוב שתהיה את היכולת לעמוד בקצב ולהתאים את המותג לשינויים.

פירגון לחברה שעושה פעילות שיווקית טובה בארץ ובחו"ל?
חברת הייניקן העולמית עושה מהלכים מגניבים, חדשניים וגדולים. מסרטוני המתיחות שהן עושים ועד קידום המכירות שלהם בשטח שנועד לייצר את הוויראליות שצריך בדיגיטל. בארץ אני חושבת שחברת סופר-פארם מצליחה לעבוד יפה בפלטפורמות השונות דיגיטליות ומייצרת המון תכנים בעלי ערך ללקוחות. סופר פארם מצליחה לייצר אימפקט נהדר בדיגיטל.

מהו שיווק דיגיטלי עבורי?
הדרך להתאים את המוצר לפלטפורמה ולהגיע ללקוח בדרך המתאימה לו.

מסר למנהלי שיווק חדשים:
אין נכון לא נכון, יש להעז, לעשות, ללמוד, לטעות, להשתפר תוך כדי תנועה, ובתוך התהליך לעשות הכל כדי לעמוד באימפקט תדמיתי, איכותי, וכמובן כמותי.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים