מור פסו אבלגון עוזבת את אדלר חומסקי & ורשבסקי ויש גם סרטון פרידה "שושלת חומסקי"

אדלר חומסקי אנד ורשבסקי
אדלר חומסקי אנד ורשבסקי

אחרי כ-6 שנים בתפקיד, מור פסו אבלגון, מנהלת לקוחות במשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי ומי שסומנה כאחת הפרסומאיות המבטיחות בישראל ע"י מגזין Forbes והמזבלה, מסיימת את תפקידה ובמשרד הפרסום אדלר חומסקי גם עשו סרטון פרידה מושקע ברוח הפתיח של הסדרה 'שושלת'. את דרכה בעולם הפרסום והשיווק החלה פסו כמנהלת לקוחות בסוכנות UTRUN של בעלה, דן אבלגון, מי ששימש בעבר גם כמנהל הדיגיטל של אדלר חומסקי.

בין המשתתפים בסרטון: אייל חומסקי, אורי עיני, אמיר גיא, טל ריבן, מוטי רובינשטיין, אלעד הרמל, ערן טלמור, זיו מאירי ועובדי ועובדות אדלר חומסקי & ורשבסקי.

סרטון הפרידה מפסו

על סיום תפקידה, כתבה פסו-אבלגון: "אני עוזבת את אדלר חומסקי אחרי כמעט שש שנים. לא פשוט להגיד ״ביי בנתיים״ למשפחה שאוהבים, שמכירה אותי מהבחוץ לבפנים. שראתה אותי גדלה ומתפתחת, משפחה ענקית וחמה, אבל לא כזו שחונקת, כזו שמעצימה. הגעתי סופרווייזרית עוללה ואני יוצאת עם קמטי הבעה של מנהלת לקוחות גדולה. לוקחת איתי ארגז מלא בכלים משובחים ומושחזים. אין ספק, למדתי מההכי רזים (׳טובים׳ לא מתחרז עם מושחזים). עוזבת כדי לחפש את האתגר הבא שאותי ימלא. מה שוות 11 שנים של פרסום, שיווק, ניהול ואסטרטגיה, זאת עוד נגלה. תודה אדלרים יקרים, היה מדהים. סליחה, מושלם. כל חדר פה, הוא הבית הכי טוב בעולם."

דן אבלגון כתב: "ביום שנפגשנו אמרתי לה שאני אשמח שהיא תעשה את הקריירה בבית שלנו ואני אשב לנגן, לעשן, לגדל את הילדים ולהשמין בנחת. היא אמרה שאין לה בעיה עם זה, גם ככה היא מתכננת לטרוף את העולם ואני חייכתי. עברו כמה שנים מאז ומסתבר שהיא לא צחקה. לאישה שלי יש ביצים מזהב, שחלות מברזל, כישורים אסטרטגיים של מצביא יווני וחושים קריאייטיבים של ג׳רי סיינפלד. יש בה הכל, בריינז אנד ביוטי. היא אשת השיווק של כל חודש, הפרסומאית של השנה, היא 360, היא אוף ליין ואון ליין, היא קמפיין השנה וליד סופר רותח. היא מנהלת לקוחות מושלמת ומנהלת אנשים נדירה. היא האישה הכי מוכשרת שאני מכיר והמתלבשת הכי טובה שראיתי. קדימה להסתער עיניים שלי, קחי קצת אוויר ואז קחי אותנו להרפתקה הבאה."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. כל הענף הזה זה לקקנים ולקקניות. בא לי להקיא מזה. איזה מזל שברחתי ותנחומי לנשארים. חבורה של עבדים שעפים על עצמם שמעשירים איזה אדלר או באומן או איזה זין אחר, עבור משכורות רעב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים