טענות בענף: פרסומת יולו מוס (תנובה) מועתקת מסרטון חמשת החושים של מגנום (יוניליוור)

יולו VS מגנום
יולו VS מגנום

השיח העדכני במסדרונות משרדי הפרסום מרמז על כך שהפרסומת של 'יולו מוס' מבית תנובה שהושקה באחרונה על ידי משרד הפרסום מקאן תל אביב, היא העתקה של סרטון פרסומת מוכר של מותג הגלידות מגנום של יוניליוור שהושק ב-2005 ואף שודר בישראל. מעבר למוטיבים הדומים (ראו גבות וכו'), גם הפרסומת של יולו מוס עושה שימוש בחמשת החושים הקלאסיים, שהיו במרכזה של הפרסומת של מגנום.

מותג הגלידות 'מגנום' שהושק ב-1989 על ידי יוניליוור העולמית, נחשב למותג גלידות הפרימיום הראשון למבוגרים. סרטון חמשת החושים שהושק ב-2005 ע"י מקאן אריקסון איטליה, נחשב לאחד הקמפיינים היקרים של יוניליוור העולמית בזמנו, דאג הושקעו למעלה מ-35 מיליון ש"ח בקמפיין, שגם זכה במספר פרסים נחשבים, ביניהם פיסלון ברונזה בתחרות האפי באירופה ובמדליית זהב בתחרות נישה בתחום המזון אך בעיקר יצר שיח ענף באתרי הפרסום העולמיים סביב התקציב הגבוה.

מעבר לכך שהסרטון המקורי הושק על ידי שלוחה אירופאית של מקאן אריקסון, בישראל, מגנום מיוצר ומשווק תחת מותג 'גלידות שטראוס', שהיא כאמור אחת מהחברות המתחרות העיקריות של תנובה, כך שמדובר במצב לא אידאלי במיוחד הן עבור משרד הפרסום והן עבור תנובה עצמה.

חמשת החושים של מגנום

יולו מוס

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים