מביך: כתבי וואלה! ברנז'ה לא יודעים איך נראה סטטוס ממומן בפייסבוק

וואלה! ברנז'ה
וואלה! ברנז'ה

ציוץ שעלה בחשבון הטוויטר של מדור וואלה! ברנז'ה מתח ביקורת שלא בצדק על אתר דה מרקר והאשים אותו כי "שתל" תוכן שיווקי בפיד של פייסבוק. אלא שכלל לא מדובר בסטטוס שפורסם בעמוד של דה מרקר אלא בסטטוס שקודם בפייסבוק ע"י צד שלישי.

בציוץ שעלה בערוץ הטוויטר נכתב: "במרקר לקחו את הצעד השיווקי צעד אחד קדימה – ו"שתלו" אותו בפיד של הפייסבוק". לציוץ התווספו גם לכידות מסך של הסטטוס הממומן שקישר לכתבה שיווקית בדה מרקר שאף סומנה ככזו תחת מדור התוכן השיווקי של דה מרקר Labels.

מתוך טוויטר
מתוך טוויטר

בלכידת המסך נראה בבירור כי מדובר בשיתוף של קישור שלא דרך עמוד הפייסבוק של דה מרקר, אלא ע"י עמוד הפייסבוק של "המדריך לעצמאות כלכלית" שקידם את הקישור באמצעות פלטפורמת הפרסום של פייסבוק. כך שעל פניו נראה שהירתמותה של וואלה! ברנז'ה בשם שותפת התוכן שלה – 'גלובס' להשחרת המתחרה דה מרקר, הובילה לפאדיחה ענקית שבזמן שזו ניסתה להביך את המתחרה 'דה מרקר' רק הוכיחה שכתבי וואלה! ברנז'ה, כנראה שלא מבינים מאומה בפייסבוק ובפלטפורמת הפרסום שלה.

מדור ה-Labels של דה מרקר משמש בעיקר לאיפסון כתבות שיווקיות לצורך קידום בסירקולציה פנימית בתוך אתרי הקבוצה. מפרסמים נוהגים לקדם את אותם תכנים ברחבי הרשת – באמצעות אאוטבריין, טאבולה וגם כפי שמוצג במקרה הזה, בפייסבוק. חשבון הטוויטר של וואלה! ברנז'ה מנוהל על ידי כתבת המדור, נועה פרייס והעורך דוד ורטהיים שנמצא בימים אלה בחופשה בחו"ל.

"שתילת" תוכן שיווקי בפייסבוק
"שתילת" תוכן שיווקי בפייסבוק

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים