פרשת זמיר דחב"ש, עמוס שוקן ו-TheMarker: וואלה! ברנז'ה בציוץ ביקורתי בטוויטר

וואלה! ברנז'ה, twitter
וואלה! ברנז'ה, twitter

אנשי תקשורת רבים לצד גופי תקשורת המתחרים ברשת 'הארץ', ממשיכים למתוח ביקורת נרחבת על העסקת זמיר דחב"ש כמשרד יחסי הציבור שמתקשר את מהלך חומת התשלום החדשה שהושקה באחרונה. העסקתו של דחב"ש כמשרד האמון על הפן התקשורתי והיחצני של מודל התשלום החדש של דה מרקר, פורסמה לראשונה במזבלה אמש וממשיכה לגרור להרמת גבות בקרב הברנז'ה.

גם מפעילי חשבון הטוויטר של אתר וואלה! ברנז'ה, נועה פרייס והעורך דוד ורטהיים החליטו למתוח ביקורת על העסקתו השנויה במחלוקת של דחב"ש ופירסמו ציוץ ביקורתי בנושא שמופנה למו"ל הארץ עמוס שוקן. אל הביקורות מצטרפים גם דבריו של עו"ד אלעד מן שהתפרסמו אמש במזבלה.

הציוץ של וואלה! ברנז'ה: "מי שאחראי לקמפיין וליח״צ של TheMarker למהלך חומת התשלום הוא לא אחר מזמיר דחב״ש – המשרת במשך שנים את ראשי הריכוזיות לדורותיהם, ושיכול ללמד אפילו את רני רהב שיעור או שניים במגדלי יוקרה ופירמידות. כנראה שכשזה נוגע לכיס הפרטי – הביקורת והנראות קצת פחות חשובים".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים