הכירו את סיון גולדברג – מנהל תקשורת שיווקית בגוליבר תיירות

סיון גולדברג
sivan_goldberg_hp

מדור הראיונות של המזבלה וקהילת 'מנהלי שיווק מצייצים' שמח להכיר להם השבוע את סיון גולדברג, מנהל דיגיטל ותקשורת שיווקית בחברת 'גוליבר תיירות' בניהולו של המנכ"ל זיו רוזן, ממותגי התיירות המוכרים והוותיקים בישראל, שמשרת למעלה מ-170,000 ישראלים מדי שנה בנופש בישראל ובחו"ל.

אני במשפט:
בן 23 מגבעתיים. גדלתי אל תוך עולמות הדיגיטל. מגיל צעיר למדתי לבד והתחלתי להרוויח כעצמאי, התנדבתי לשירות בדובר צה"ל בחיל האוויר ובשנתיים האחרונות אני מוביל את המרקום בחברת גוליבר, חברת תיירות האון-ליין המובילה בישראל.

איך הגעתי לעולם השיווק?
לא אשכח את היום שמשכתי את אבא בגיל 14 אל משרדי רשות המסים בת"א, כדי לפתוח עסק ולהתחיל להרוויח דמי כיס. הפקידה שאלה אותי בזלזול: "במה יעסוק העסק שלך ילד?" …. ואני מנגד זוכר שעניתי לה את צמד המילים: "שיווק באינטרנט" שהיה כמו ג'יבריש. בניתי אתרים, מכרתי אחסון בכמה שקלים ולמדתי קידום אתרים בימי החסד של גוגל. התחלנו עם תוכן, החלפנו קישורים והופ! הגיעו התוצאות והמיקומים הראשונים בגוגל.

מהו המהלך השיווקי המשמעותי שהובלתי לאחרונה?
באפריל 2016 השקנו בגוליבר אתר מובייל חדש מהמתקדמים בעולם, המבוסס על חכמת ההמונים. האתר מאפשר לגולש להזמין טיסה באישור מיידי, בקלות ובמהירות מבלי להמתין לעשרות התוצאות שמקובל להציג. בחרנו להתמקד ולהציג רק את שלושת התוצאות הכי טובות:

הטיסה הזולה ביותר
הטיסה המהירה ביותר
הטיסה הנמכרת ביותר

השקת האתר כללה קמפיין רחב בכל הפלטפורמות והתוצאות לא איחרו לבוא – הישראלים דוהרים למובייל, לא רק בתיירות, ומובילים את המגמה העולמית. הצלחנו להכפיל את הטראפיק ולצד זה גם לשפר פלאים את יחס ההמרה.

גוליבר חוגגת 15 שנים | סרט חברה

מה הוא מנהל שיווק טוב בעיני?
בעיני מנהל שיווק טוב הוא מנהיג עם יכולות שכנוע ותעוזה. הוא יהיה הראשון לזהות הזדמנויות, בעל ראש פתוח ויכולת למידה מכל הסובבים סביבו – בכירים כזוטרים ולהפך. גם בשגרה עמוסה מנהל שיווק טוב צריך לחיות את הנתונים ולהפנים שכדי להצליח, צריך לשלוט במוצרים ולהכיר טוב את הביקושים.

פרגון לחברה שעושה פעילות שיווקית טובה בארץ ובחו"ל?
קוקה קולה ו-Gett בקמפיין האחרון שאיחדו לראשונה בין הטלוויזיה למובייל. בזמן הפרסומת, כשדמיינתי את בקבוק הקוקה-קולה הקפוא, Gett הציעו לי באמצעות טכנולוגיית Second Screen ללחוץ על כפתור ולקבל מארז בקבוקים במתנה עד הבית, באמצעות מוניות Gett בפריסה ארצית.

מדובר על מהלך גאוני וראשון מסוגו בעולם שמבוסס על אפליקציה חדשנית שמזהה מתי מתנגנת הפרסומת של קוקה-קולה ברקע, באמצעות גלים מיוחדים. אני מעריך שאנחנו בעיצומו של שינוי בכל תהליך ואופן הפרסום. שום דבר לא יהיה דומה למה שאנו מכירים וחווית הצפיה בפרסומות תשתנה מקצה לקצה. מי יודע? אולי עוד נחכה כדי לצפות בפרסומות.

מהו שיווק דיגיטלי עבורי?
שיווק דיגיטל הוא עולם חדש של שילוב כל פלטפורמות השיווק באינטרנט. עולם שבו גבולות הדמיון הורחבו למימדים אינסופיים, המאפשרים לנו לפגוש את הלקוח בכל נקודה וזמן שנרצה – מנועי חיפוש, רשתות חברתיות, תוכן, אפליקציות, אימייל, וידאו… הכל מסוגמנט ומפולח לפי קהלי היעד הרלוונטיים.

אותו עולם חדש משדרג לנו את היכולת לנהל קמפיין שיווקי. בדיגיטל נמדוד הכל, ננתח הכל ונסיק מסקנות בצורה מדויקת ומהירה הרבה יותר מבעבר. היתרון הכי גדול בעולם הדיגיטל הוא השיווק הפרוגרמטי. היכולת שלנו לתפור ללקוח הצעה אישית על בסיס מידע שאספנו, היכולת שלנו להציע ללקוח לחזור ולסיים את הליך הזמנת המוצר, היכולת לפרסם ללקוח בדיוק את מה שהוא מחפש. בכל הפלטפורמות.

מסר למנהלי שיווק חדשים:
שינה זה לחלשים. נסו לנצל כל רגע כדי להישאר מעודכנים בטרנדים חדשים, נסו כל הזמן כלים חדשים וצאו מהקופסה. העולם שלנו מתגלגל מהר יותר משאתם חושבים. לא הספקתם משהו היום? מחר תצטרכו לעשות אותו כבר אחרת…. בכל הזדמנות חשבו על השאלות הבאות: איך הייתי רוצה לראות את זה במובייל? איך מודדים הצלחה?

רוצים להופיע במדור? [email protected]

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. מזמינה רק בגוליבר למרות שיש זול יותר בסקייסקנר מעדיפה לשלם כמה דולרים יותר ולהזמין בחברה 'כחוללבן' כמו גוליבר כל הכבוד תודה

  2. גוליבר לא מתייחסת לתלונות ברצינות,במיוחד כנגד ארקיע.הם מגבים את תגובות ארקיע ולא של המתלונן,למרות שלא הודיעו למתלונן על ביטול הטיסות ,ולמרות שיש תיעוד שלא הייתה הודעה ,לא בסמס ולא במייל.אחד מלקק לשני ! זה נקרא שירות ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים