אינטרנשיונל; שרוטונים מתרחבת לפעילות בינלאומית

שרוטונים, בינלאומית
שרוטונים, בינלאומית

'שרוטונים', חברת הפקות הוידאו והאנימציה מהמוכרות בישראל שבבעלות שחר בר דוד וניב פועל, מרחיבה את פעילותה המסחרית מחוץ לגבולות ישראל ומשיקה את המותג הבינלאומי Srutonim. עבור 'שרוטונים' מדובר באבולוציה מתבקשת, עם למעלה מ-250 מיליון צפיות ביו טיוב ומאות מיליוני צפיות נוספות ברחבי 'פייסבוק', שרוטונים היא שחקנית ברמה בינלאומית. לערוץ שרוטונים ביו טיוב למעלה מ-270 אלף מנויים ובעמוד הפייסבוק של המותג כ-180 אלף חברים.

ניב פועל, גם יו טיוב התלהבו משרוטונים
ניב פועל, גם יו טיוב התלהבו משרוטונים

'שרוטונים' הוקמה ב-2007 ע"י ניב פועל, דאז בוגר קורס ACC של תרצה גרנות ז"ל, מייסד 'מקושרים' שחר בר דוד, גיא סומך וליחי קלבו. בתחילת דרכה עסקה שרוטונים ביצירת סרטונים ייחודים עבור פלטפורמות הסלולר בהתבסס על שפה ייחודית ושרוטה שפיתחה. עם השנים הפכה שרוטונים לאחת מיצרניות התוכן הגדולות והניצפות ביותר בישראל, עם להיטים כדוגמת 'גמבה סטייל' שזכה ללמעלה מ-45 מיליון צפיות. גם יו טיוב ישראל בחרה ב'שרוטונים' כיצרנית תוכן משמעותית בשוק המקומי מזה כמה שנים ברציפות.

בימים אלה, החלה שרוטונים להפעיל ערוצי הפצה ותוכן בינלאומיים בפייסבוק וביו טיוב, אליהם יעלו תכנים מקוריים שמיועדים לקהל בינלאומי. במקביל החלה שרוטונים בשיתופי פעולה עם גופי מדיה בינלאומיים וחברות מסחריות.

דריסה הרגל הראשונה של שרוטונים בזירה הבינלאומית, באה לידי ביטוי בשיתוף פעולה שהושק לאחרונה עם אפליקציית הכדורגל 90MIN, שעמוד הפייסבוק שלה מונה למעלה ממיליון עוקבים.

שרוטונים יצרה עבורה מהודרת ספורט שבועית המסקרת את הליגות המובילות בעולם כמו הליגה האנגלית והספרדית וגם תעסוק בהתרחשויות שהרעידו את מגרש הכדורגל.

שחר בר דוד מנכ"ל ומייסד שרוטונים: "אחרי עשור של פעילות ענפה בישראל הגיע הזמן שלנו להמריא לפעילות גם מעבר לים. בעידן שבו התכנים הדיגיטליים שולטים והפלטפורמות מאפשרות זמן תגובה מידי ומהיר לאירועים בעולם החלטנו לנצל את כוחנו כחברת התוכן המובילה בישראל בשביל לפרוץ גבולות גם בעולם. לדוגמה בתקופה הקרובה שרוטונים מתכננת להתייחס למערכת הבחירות הקרובה בארה"ב , בטח עם טיפוס צבעוני ושנוי במחלוקת כמו דונלד טראמפ. בימים אלה אנחנו נמצאים במגעים מתקדמים מול גופים מסחריים ואסטרטגים המשפיעים בעולם".

את מערך יחסי הציבור של שרוטונים, מוביל היחצן הצעיר שיר פינטו. את פעילות הסושייאל של שרוטונים בשלל הפלטפורמות; פייסבוק, יו טיוב, אינסטגרם וסנאפ (Snapchat) מוביל הפרסומאי ואיש הקריאייטיב והתוכן עידן ליברמן.

שרוטונים | 90MIN

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים