אייל גולדמן מונה לדובר וראש מערך התקשורת של קבוצת IBM בישראל

אייל גולדמן, צילום: מירי דוידוביץ
אייל גולדמן, צילום: מירי דוידוביץ

איש הדיגיטל והתקשורת הוותיק, אייל גולדמן, ששימש בשנה האחרונה כמנהל השיווק, התקשורת והפיתוח העסקי של חברת באזילה (Buzzilla), זוכה להבעת אמון מצד הנהלת IBM העולמית ומתמנה לתפקיד דובר וראש מערך התקשורת של תאגיד IBM ישראל. במסגרת תפקידו יהיה גולדמן אחראי על ניהול כל המערך התקשורתי של קבוצת IBM בישראל, שכולל גם חברות ישראליות שנרכשו ע"י IBM.

IBM
IBM

לגולדמן ניסיון עשיר בעולם התקשורת והדיגיטל עם רזומה של 13 שנות ניסיון בתחום. שימש בעבר ככתב המדיה והתרבות של מעריב, כדובר עמותת 'אמון הציבור', אחראי תוכניות בערוץ 10 ובתפקידו האחרון, בטרם המעבר לחברת באזילה, שימש במשך 3 שנים כמנהל יחידת הדיגיטל של 'שלום תל אביב', כאשר במסגרת תפקידו טיפל בלקוחות הדגל של המשרד, בהם אל על, פסגות, ענקית התרופות פריגו וחברות נוספות.

גולדמן ישמש כדובר ומנהל התקשורת של הקבוצה וירכז את מערך התקשורת של IBM, לרבות מעבדות המחקר והפיתוח ואת כל המערך התקשורתי של חברות ההייטק שנרכשו ע"י IBM בישראל, שמונה כיום למעלה מ-10 חברות.

IBM (יבמ), הוא אחד מהתאגידים הגדולים והוותיקים בעולם בתחום המחשבים ותאגיד ה-IT הגדול בעולם, עם מחזור הכנסות שנתי של למעלה מ-80 מיליארד דולר.

את פעילותה בישראל, החלה IBM בשנת 1949 עם סניף ראשון ברחוב לינקולן בתל אביב. כבר בשנות ה-70 פתח יבמ בחיפה, מעבדות מחקר ופיתוח שנחשבות לגדולות ביותר מחוץ לארה"ב. בשנת 1999 עבר המטה של IBM ישראל לקרית אריה בפתח תקווה. מנכ"ל IBM ישראל הוא ריק קפלן.

בתמונה: אייל גולדמן, צילום: מירי דוידוביץ

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים