הרשות השנייה פסלה את סרטון לבנת פורן של לשכת עורכי הדין

לבנת פורן
לבנת פורן

לבנת פורן ניצחה, אבל הבאזז כבר מאחורינו: קמפיין הטלוויזיה שהושק באחרונה ע"י משרד הפרסום אשכנזי זלצמן עבור לשכת עורכי הדין, הציג כפילה שהזכירה את לבנת פורן וזאת לצד שימוש בסלוגן המוכר של פורן "חלית? נפגעת?" (במקום נפצעת?). פורן באמצעות המרכז למימוש זכויות רפואיות, דרשה את הסרט הסרטון של לשכת עורכי הדין בטענה כי הוא מטעה את הציבור.

ביולי השנה, השיקה לשכת עורכי הדין מהלך ראשון בקמפיין נרחב שמטרתו לעודד את הציבור להשתמש בעורכי דין במחלוקות משפחתיות; צוואות, הסכמי ממון וסכסוכים. לאחר מכן השיקו באשכנזי זלצמן קמפיין ראשון שעשה שימוש בדמותה של פורן כחלק ממסע התנגחות בין לשכת עורכי הדין למרכז למימוש זכויות רפואיות, שהחל כבר ב-2013 עם קמפיין פרובוקציה של דבי & רון.

לשכת עורכי הדין בישראל
לשכת עורכי הדין בישראל

ניר שוויקי, מנכ"ל הרשות השנייה, קיבל את דרישתה של פורן והפרסומת של לשכת עורכי הדין נפסלה משידור במתכונתה הנוכחית (PDF). החלטת הרשות ניתנה בעקבות ערעור שהגיש 'המרכז למימוש זכויות רפואיות – לבנת פורן', שיוצג על ידי עו״ד הלה פלג ועו״ד עינת שרקי ממשרד אגמון ושות׳ רוזנברג הכהן ושות.

הרשות קיבלה את טענות המרכז למימוש זכויות, וקבעה כי המצגים בתשדיר – כאילו הסיכוי להצליח בתביעת אזרח מול הביטוח הלאומי גדל עם ייצוג עורך דין, וכאילו החברות למימוש זכויות מסתירות מידע מלקוחותיהם – הינם מטעים. לשכת עורכי הדין נדרשת לתקן מיידית את התשדיר, כך שיוסרו ממנו המצגים המטעים לאלתר. עד לשינוי חלקים נרחבים בפרסומת לא יותר המשך שידורה בערוצים המסחריים.

מתוך הקמפיין: "חלית? נפגעת? חשוב שתדע: רק עורך דין יכול להיות איתך בוועדה הרפואית. אל תתפתה לפנות לחברות שעל פי חוק לא יכולות לייצד אותך בוועדה רפואית. פנה רק לעורך דין".

קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב: גיא מרגלית ארט: ריצ'ל נחשון קופירייטר: ליאור גולברי מנהלת דיגיטל: לירון קוחנסקי מדיה: אליאנה הררי, מיכל קופרמן סופרוויזר: שירה ששון משנה למנכ"ל: דפנה גן חברת הפקה: סיטי מדיה – דניאל וינר, ליאור ששון בית פוסט: סיטי מדיה במאי: יונתן פיחוטקה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים