המועמדים נחשפים: תחרות 'פרסי עכבר העיר 2016' יוצאת לדרך

פרסי עכבר העיר
mouse2016

עכבר העיר, מדריך התרבות, הבילוי והפנאי המוביל בישראל, עורך זו השנה הרביעית את תחרות "פרסי עכבר העיר" שבוחרת את המועמדים שבלטו במהלך 2016 בתחומים שונים, בהם: אוכל, לילה, ילדים, מוזיקה, במה, אמנות, טלוויזיה, סרטים, רכילות, רשת ואירועים מיוחדים. מתחם ההצבעה יעלה היום (שלישי ה-22 בנובמבר) ויהיה פתוח להצבעות הגולשים עד ה-16 בדצמבר. בין המצביעים יוגרלו טיסות וחבילות נופש זוגיות בחסות ישראייר לסופיה, לרנקה ואילת. תוצאות ההצבעה יפורסמו ב-2.1.2017.

קטגוריות התחרות המרכזיות נחלקות לתתי קטגוריות ובהן עשרה מועמדים. מתוך אלה, מוזמנים הגולשים לבחור את המועמדים שלדעתם בלטו מעל השאר השנה, כאשר כל גולש יוכל להצביע פעם אחת בלבד לכל תת קטגוריה דרך האתר. את מערך יחסי הציבור של עכבר העיר מלווה משרד היח"צ 'גלאי תקשורת'.

נבחרי המזבלה
נבחרי המזבלה

התחרות ב-2015 יצרה באזז רחב עם למעלה מ-30,000 הצבעות, סיקורים נרחבים בתקשורת וברחבי הרשת ולא מעט התכתשויות הומוריסטיות בין המועמדים (ראו החינוכית VS מירי פסקל). בזכות ההצלחה של התחרות, נבחר עמית הלפרין, מנהל השיווק דאז של עכבר העיר (כיום סמנכ"ל שיווק ולקוחות) לאיש השיווק של השבוע באתר אול-מרקטינג.

לדברי טל לוין, מנכ"לית ועורכת ראשית של אתר עכבר העיר: "לאחר שבשנה שעברה יצרו פרסי עכבר העיר שיחה ערה ברשתות החברתיות ובקרב אנשי ומוסדות ברחבי הארץ, אנחנו שמחים להשיק אותה בפעם הרביעית, במתכונת מורחבת. עולם התרבות, הבילוי והפנאי משתנה ללא הרף, והתחרות והמועמדים בה משקפים זאת. אנחנו מזמינים את הגולשים שלנו לבחור את האנשים והמקומות שעשו להם את השנה".

לדברי עמית הלפרין, סמנכ"ל שיווק ולקוחות של אתר עכבר העיר: "כשהתחלנו לעבוד על התחרות בשנה שעברה לא שיערנו לאן נגיע. כמות השיתופים והמעורבות של המועמדים השונים הפתיעה אפילו אותנו, ובמרכז כל החגיגה הריב המתוקשר בין החינוכית למירי פסקל ששבר את האינטרנט (ועדיין מבליח מדי פעם). אנחנו לא לוקחים אחריות על הסכסוכים הצפויים ברחבי הרשת. צפו להפתעות".

לידי המזבלה הגיעה רשימת המועמדים, כמדי שנה ולפחות בגזרת תעשיית הדיגיטל והברנז'ה, קטגוריית נבחרי הרשת היא המסקרנת והמדוברת ביותר.

קטגוריית הרשת נחלקת השנה לשלוש תתי קטגוריות: "סערת הרשת – התוכן הויראלי של השנה", קטגוריית "עמוד הפייסבוק הטוב ביותר" וקטגוריית "אושיית הרשת של השנה". קטגוריית הרכילות תדרג את "כוכבי האינסטגרם של השנה", "הסיפור הרכילותי של השנה" ו-"הפאשניסט/ה של השנה", שם תתמודד בין היתר גם דנה זרמון, כוכבת ItGirls וביתו של הפרסומאי אילון זרמון, בעלי זרמון גרופ.

בקטגוריית התוכן הויראלי של השנה, יתמודדו: עור ברווז של 'ערוץ הכיבוד', גילי מוסינזון יוצא מהארון, נאום רוני דניאל – 'לרדת מהארץ', עידן עמדי נגיד עדי ביטי, נלי תגר מול מאור זגורי, פרשת מחוזות השיימינג של ינון מגל ורחלי רוטנר, חן טל אחרי ההיריון, יאיר לפיד או קטלוג איקאה, שתולים בתרבות, סערת בקי אנד דה גוד הייר (ביונסה).

סערת הרשת של השנה
סערת הרשת של השנה

בקטגוריית עמוד הפייסבוק הטוב ביותר של השנה, יתמודדו: המנוח ואני, כשאבא ואמא בני דודים, אמ;לק, ממים של הורים, חו"ל זה כאן, תאגיד השידור הישראלי 'כאן' (בהקמה), חינוכית, פרומה וחנה, סימן שאתה רוסי, זהבה גלאון – עמוד המעריצים הרשמי (מנוהל ע"י עומרי פיינשטיין).

עמודי הפייסבוק של השנה
עמודי הפייסבוק של השנה

בקטגוריית אושיית הרשת של השנה, יתמודדו: גיא אורדיבר, לאה לב, מור חן, סמיון גרפמן, יבגני זרובינסקי, דניס צ'רקוב, רוני שינקמן, גיא גולד, לי מלאך, אריאל ויסמן.

אושיית הרשת של השנה
אושיית הרשת של השנה

האינסטגרמר/ית של השנה: נטלי דדון וריף רפאל דדון, נטע אלחימיסטר, אור דניאל, ניבר מדר, גילי מוסינזון, עדי שילון, אבישג נגר, ציון ברוך, תניה גרבר, קורל סימנוביץ'.

דנה זרמון
דנה זרמון

הסיפור של השנה: שיר אלמליח מתגרשת, הריב המשפחתי של דודו אהרון, שימי תבורי ויהודית באומן, נינט עוזבת את הארץ, בר רפאלי הפכה לאמא, האירוסים של שלומית ויהודה, הפרידה של בראדג'ילנה, צבא האמת של שי חי, אמיר פיי גוטמן והאבחון השגוי, אסתי גינזבורג מחליפה את איילת זורר

הפאשניסט/ה של השנה: ירדן הראל, אניה בוקשטיין, מור סילבר, קורין גדעון, טום באום, סטטיק ובן אל, לאה שנירר, מגי אזרזר, מיה דגן, דנה זרמון.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. פחחחח
    איזה פחונים…
    בחיים לא שמעתי עליהם. מישהו מהם עושה משהו ראוי לשמו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים