ישראל היום ו-nrg מצטרפים לקמפיין האנטי אדבלוק, יתרמו 25% מהכנסות הבאנרים שיוצגו לגולשים

אדבלוק - nrg
אדבלוק – nrg

אתרי קבוצת 'ישראל היום' שבשליטת שלדון אדלסון, שמונים את 'ישראל היום', אתר nrg ומקור ראשון, מצטרפים החל מהיום ובהדרגה בימים הקרובים לפרויקט 'The Adblocker Project' שפיתח גירסא "קהילתית" של תוסף חוסם הפרסומות הפופולארי 'אדבלוק'. הראשון כזכור להצטרף למיזם הוא אתר הפורומים רוטר.

'פרויקט האדבלוקר' הוא תוסף דפדפן ישראלי שמבוסס על הקוד הפתוח של ה-Adblock ומאפשר לגולשים להמשיך לחסום פרסומות תוך הצגת פרסומות 'תורמות' – פרסומת שהוגדרו מראש על ידי בעל האתר לחלוקת רווחים, שמתחייב להעביר בשם הגולשים 25% מסך ההכנסות מהן לעמותות וארגונים שהצטרפו ליוזמה.

אדבלוק - nrg
אדבלוק – nrg

אתר nrg הוא כאמור הראשון מקבוצת 'ישראל היום' שהצטרף כבר היום לפרויקט. בכניסה ל-nrg מוצע לגולשים שבדפדפן שלהם מותקן אדבלוק, להחליף את תוסף האדבלוק בתוסף של The Adblocker Project, תוך התייחסות כי nrg יתרום 25% מההכנסות של הפרסומות שהגולש יראה לעמותה לבחירתו. בין העמותות: עמותת עלה, פעמונים והאגודה למלחמה בסרטן.

בכניסה לאתר nrg ובהדרגה גם באתרים נוספים שבבעלות אדלסון, תושם הודעה שבה נכתב: "אנו מזמינים אתכם לגלוש ולתרום מבלי לפתוח את הארנק". כאשר הקלקה על הקישור מובילה להתקנת האדבלוק הסלקטיבי.

על פי הערכות של בכירים בעולם האינטרנט הישראלי, כיום למעלה מ-30% מסך הגולשים משתמשים בחוסמי פרסומות. הנזק הפיננסי עבור האתרים הישראלים בעקבות חסימת הפרסומות, מוערך בעשרות מיליוני שקלים מדי שנה.

אדבלוק - nrg
אדבלוק – nrg

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים