אורית ארטל-דלוגין היא מנהלת השיווק הראשונה של בית החולים קפלן

אורית ארטל- דלוגין
אורית ארטל- דלוגין

המרכז הרפואי קפלן ברחובות ממנה לראשונה בתולדותיו מנהלת שיווק ומצרף לשורותיו את אורית ארטל-דלוגין, ששימשה בעברה כמנהלת מחלקת השיווק של איכילוב וכמנהלת השיווק בבית החולים ליולדות 'ליס'.

אורית ארטל-דלוגין (נ+3, תושבת תל-אביב) לאחרונה נכנסה לתפקידה החדש כחברת הנהלה וכמנהלת השיווק של ביה"ח קפלן מקבוצת שירותי בריאות כללית. ארטל-דלוגין בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן ובעלת ניסיון עשיר ורב שנים בעולמות השיווק והפרסום. בתפקידיה האחרונים שימשה כמנהלת מחלקת השיווק של המרכז הרפואי ת"א (איכילוב) וכמנהלת השיווק של ביה"ח ליס ליולדות באיכילוב. לפני כן מילאה תפקידים בכירים במשרדי הפרסום המובילים בארץ בתחום ניהול לקוחות ותקציבים.

מרכז רפואי קפלן
מרכז רפואי קפלן

לארטל-דלוגין ניסיון נרחב בהקמה והובלה של פרויקטים שיווקיים גדולים בעולם הבריאות, ביניהם: הקמת מועדון יולדות, מרכז ללידה טבעית והטמעת תהליכי ניהול קשרי לקוחות וחווית המטופל. "מגיל צעיר נמשכתי לכל מה שקשור בתחום הבריאות. זהו תחום מרתק המשלב בתוכו חדשנות ויצירתיות. כמו כן, העבודה בבתי חולים היא מבחינתי סוג של שליחות שנותנת לי סיפוק אדיר".

"שיווק בתי חולים הוא התמחות בפני עצמה", מסבירה אורית, "חשוב להבין את יחסי הכוחות בין הרופאים לאחיות, להכיר את הצוותים הרב מקצועיים, את הפרוצדורות השונות, להבין את השפה, להתחבר לשטח ובעיקר-לאהוב את זה. מה שמיוחד בעבודתי הוא שבשונה משיווק מוצרי צריכה, איש השיווק בבית החולים רואה ונחשף ביום יום לתהליך השלם: משלב בניית האסטרטגיה השיווקית ועד למפגש בפועל עם המטופל במחלקה ובמרפאה".

"בזמן הקצר שאני נמצאת כאן, נחשפתי בבית חולים קפלן לאנשי מקצוע מובילים בתחומם, למרכזי מצוינות ולעשייה ייחודית ברמה הגבוהה ביותר. אני מאמינה, שיחד עם שותפי התפקיד שלי בבית החולים, נצליח להוביל את קפלן למקום המכובד והראוי לו בקרב שאר בתי החולים".

ד"ר קרלוס גרוזמן, מנהל בית החולים קפלן, אמר כי לראשונה מאז ומעולם שמתמנה מנהלת שיווק ייעודית בבית החולים קפלן, וזאת מתוך ראייה שאנו נמצאים בעולם תחרותי המחייב ידע וניסיון רב בשיווק העשייה הרפואית והמקצועית של ביה"ח לקהל הרחב.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים