דני קמושביץ מקבל פריים טיים, מככב לצד דביר בנדק בקמפיין 'פיקדון רימונים' של מזרחי טפחות

דני קמושביץ - מזרחי טפחות
דני קמושביץ – מזרחי טפחות

דני קמושביץ, כוכב הפייסבוק המשרדי של פרסום ראובני פרידן ipg, ממשיך לככב בפרסומות המשרד בפריים טיים של הטלוויזיה והפעם לצידו של דביר בנדק בפרסומת חדשה של ראובני פרידן לפיקדון רימונים של בנק מזרחי טפחות (מנכ"ל אלדד פרשר), שעולה במסגרת קמפיין 'פרי השעה' עם סוזי טובי, מנהלת לקוחות חדר העסקאות של מזרחי טפחות. המהלך משיק את 'פיקדון רימונים', פיקדון שניתן לפתיחה לכלל לקוחות הבנקים.

עבור דני קמושביץ זוהי פרסומת נוספת בפורטפוליו המתעצם והקריירה כסטנדאפיסט. בתחילת חודש נובמבר כיכב קמושביץ בפרסומת של המשרד לקופת חולים לאומית, טרם כך בפרסומת של תדיראן אלפא לצידה של שיר אלמליח, בפרסומת של הגרלת הלוטו בימיו באדלר חומסקי ובקמפיינים נוספים, בהם גם כפרזנטור ראשי.

במקביל לקמפיין, משיקים בראובני פרידן את פרויקט 'קשרים אנושיים', שיתוף פעולה ייחודי בין מזרחי-טפחות לבית הספר שנקר, בשיתוף עם עיריית רמת-גן. 'קשרים אנושיים' הוא מיצב אמנותי המדמה קשרים אנושיים בקהילה באמצעות דימוי חבלי הכביסה – המקשרים בין בית לבית, בין אדם לאדם, בין שכן לשכן. במיצב ימתחו חבלי כביסה בין השותפים לפרויקט הנמצאים על צומת ז'בוטינסקי-אבא הילל ברמת-גן, מבית שנקר ועד לבניין מזרחי-טפחות שמולו ועליהם יתלו עבודות אמנות על בד.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים