הכירו את דקלה פנחסי – מנהלת השיווק והמרקום של ארטימדיה

דקלה פנחסי
דקלה פנחסי

המזבלה וקהילת 'מנהלי שיווק מצייצים' מזמינות אתכם מדי שבוע להכיר את האנשים שמאחורי מושכות השיווק של המותגים והחברות מהמוכרות והמובילות במשק הישראלי. האורחת השבועית במדור היא דקלה פנחסי, מנהלת השיווק והמרקום של ארטימדיה (Artimedia), חברת הפרסום בווידאו המובילה בישראל. בעברה שימשה פנסחי כמנהלת לקוחות בכירה במשרד הפרסום מקאן תל אביב, בעלת תואר ראשון במשפטים ומנהל עסקים מהאוניברסיטה בירושלים ותואר שני בממנהל עסקים מהמכללה למנהל.

באחרונה השיקה ארטימדיה ביחד עם אתר אייס את פרויקט Under 40 השנתי. במסגרתו נבחרה יעל בר יעקב, סמנכ"לית בארטימדיה כאחת הנשים המבטיחות בעולם הדיגיטל הישראלי.

אני במשפט:
כשהתחלתי לעבוד בפרסום לא ידעתי לאן אני נכנסת, תוך כדי תנועה גיליתי עד כמה ממכרות האנרגיות, הדינמיקה, העבודה עם אנשים, היכולת שלנו להשפיע וליצור שינוי ואת העובדה שאין לי מושג איך יתחיל היום שלי ואיך ייגמר.

איך הגעתי לעולם השיווק?
כמו הרבה אחרים, למדתי משפטים ואני בכלל עורכת דין. למזלי, החלטתי לעשות ניסיון של שנה בתחום אחר, לפני שאני קושרת את גורלי סופית בספרי החוקים. 7 שנים אחרי, אני יכולה להגיד בפה מלא שמצאתי את מקומי.

Artimedia_Logo

מהו המהלך השיווקי המשמעותי שהובלתי לאחרונה?
כמנהלת השיווק של חברת טכנולוגיה, אני מתמקדת המון במוצרים ופתרונות חדשניים עבור הלקוחות שלנו – המפרסמים. מהלך שאני מאוד גאה בו הוא תצוגת האופנה האחרונה של רנואר – בשת"פ מוצלח בו לקחו חלק הלקוח, אנחנו והאתרים ברשת, הצלחנו להעביר את תצוגת האופנה בשידור חי בכלל רשת ארטימדיה, אשר תוך שעה וחצי הגיעה למעל 750 אלף צפיות.

מה הוא מנהל שיווק טוב בעיני?
מנהל שיווק טוב מחפש לעשות את הטוב ביותר עבור המותג שלו, לא מונע מאגו ולא משנה לו "מי הביא את הרעיון". הוא כזה שלא נח לרגע ומבין שתמיד יש מה ללמוד. מתעדכן כל הזמן ומכיר על בוריין את כל פלטפורמות התקשור שישרתו את המותג שלו ויודע לנצל אותן בצורה האפקטיבית ביותר.

פרגון לחברה שעושה פעילות שיווקית טובה בארץ ובחו"ל?
כפלטפורמה להשוואת הצעות ביטוח – תחום יחסית אפור שצרכנים מאוד חוששים ממנו, Wobi עושים בעיניי עבודה מדהימה. באמצעות קריאייטיבים זכורים ואפקטיביים וניהול מדיה מעולה, צוות השיווק שם הצליח ליצור את אחד המותגים החזקים בארץ ואני לא יודעת כמה פלטפורמות כאלו בעולם יכולות להראות קייסטאדי מוצלח כמו שלהם.

מהו שיווק דיגיטלי עבורי?
אין בלעדיו. זה ההווה והעתיד – הדרך הכי אפקטיבית ובעתיד העיקרית לקדם אג'נדות , מוצרים, דעות ועוד.

מסר למנהלי שיווק חדשים:
העתיד של עולם השיווק נמצא בוידאו. מי שלא יבין את זה במהרה יישאר מאחור. תבדקו את זה 🙂

הכירו גם את:
יעל לוי (נספרסו ישראל)
שני לוי (המקצוענים)
נורית אלחדד קורן (SAP)
גאיה רז (דיזנגוף סנטר)

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים