מאאוטבריין לרני רהב: יאיר קיבייקו הוא המנכ"ל החדש של רהב מדיה

יאיר קיבייקו / צילום: דפנה טלמון
יאיר קיבייקו / צילום: דפנה טלמון

יאיר קיבייקו, חיית רשת ותיקה, זוכה להבעת אמון מצד אחד מהאנשים החזקים בתעשיית היח"צ והתקשורת הישראלית ומתמנה למנכ"ל חברת הדיגיטל והסושיאל 'רהב מדיה' של רן רהב תקשורת. קיבייקו, שנחשב לאחת הדמויות המוכרות בסצינת הרשת הישראלית, מחליף את המנכ"לית היוצאת קרין קטש נאור, שנכנסה לתפקיד בנובמבר 2015 עם פרישתו של ירון פרוסט. כך פורסם ב'אייס' (משה בנימין).

יאיר קיבייקו
יאיר קיבייקו

לטובת ניהול הסושיאל והדיגיטל בקבוצת הלקוחות של רני רהב, פורש קיבייקו מחברת Outbrain (אאוטבריין) בה עבד בחודשים האחרונים, טרם כך שימש לתקופה של 4 שנים כסמנכ"ל קריאייטיב בחברת הסושיאל TheSay שם היה יד ימינה של הבעלים לירון בן ארי, ובתחילת דרכו כאיש QA בחברת הסטארט-אפ הישראלית 5Min.

"רהב מדיה חברתית" (כיום רהב מדיה), היא זרוע הדיגיטל והסושיאל של קבוצת רן רהב. המחלקה הוקמה ב-2010 ע"י אליאב אללוף, ששימש כמנכ"ל הראשון שלה. לאחר שנתיים בתפקיד, פרש אללוף והוחלף ע"י ירון פרוסט, שהגיע מהמוסף הכללי 'ממון' של ידיעות אחרונות. בנובמבר 2015, פרש פרוסט מניהול רהב מדיה והוחלף ע"י קרין קטש נאור, ששימשה עד אז כמשנה למנכ"ל.

על הבחירה בקיבייקו, מסר רהב: "אני מברך על הצטרפותו לרהב מדיה ומשוכנע כי לאור ניסיונו העשיר ויחד עם הצוות המיומן והמקצועי של רהב מדיה, נוכל להצעיד את החברה לחזית תחום הדיגיטל בישראל. ברצוני להודות לקארין קטש על 5 וחצי שנים בהן תרמה רבות לצמיחתה של רהב מדיה, הן בתפקידה כמשנה למנכ"ל תחת ניהולו של ירון פרוסט ובמיוחד על תפקידה כמנכ"לית רהב מדיה מאז 2015".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים