ליאו ברנט עוקף בסיבוב את מקאן ת"א ובאומן בר ריבנאי בראי התקשורת המקומית והעולמית

ברגר קינג בקומדי סנטרל
ברגר קינג בקומדי סנטרל

תקציב רשת ברגר קינג (Burger king) בישראל שעבר לידי משרד הפרסום ליאו ברנט (פובליסיס) בנובמבר 2016, יכול להפוך את ליאו ברנט לאחד המשרדים הישראלים המדוברים ביותר בתקשורת העולמית, וככזה שעוקף משרדי על שמשקיעים רבות ביצירת והפצת מהלכים לעולם, כמו מקאן תל אביב ובאומן בר ריבנאי.

אל ההצלחה האדירה של 'סופגניקינג' שזכתה ללמעלה מ-10 אלף איזכורים בעולם, מצטרפת עתה גם ארוחת המבוגרים של ברגר קינג שהושקה באחרונה ע"י ליאו ברנט כמהדורה מיוחדת לחג האהבה.

איזכורים בתקשורת העולמית אומנם לא תורמים בשום צורה למכירות המקומיות, אולם אלה תורמים לפורטפוליו של משרד הפרסום ומחזקים את האהדה כלפיו בהנהלות העולמיות וכפועל יוצא מכך גם בשיווק המקומי. יתרה מכך – באם ליאו ברנט ימשיכו עם העבודה הבאזזרית למותג, לא מן הנמנע שרשת ברגר קינג העולמית תתחיל לנווט תקציבי קריאייטיב למשרד המקומי.

ברגר קינג על שער עיתון אינדונזי
ברגר קינג על שער עיתון אינדונזי

תקציב ברגר קינג שנחשב למותג על וידוע בעולם, עושה עבודה קלה יחסית לליאו ברנט באיזכורים בעולם. שילוב של שני מותגים מובילים כמו ברגר קינג ושם המותג של Leo Burnett, פותח לא מעט דלתות, גם בקרב התקשורת וגם בקרב שופטי תחרויות הפרסום. מבחן המציאות של ליאו ברנט יהיה להוכיח שהוא מסוגל לעשות באזז עולמי שכזה לא רק עם ברגר קינג, אלא גם עם מותגים עולמיים מוכרים נוספים שהמשרד מייצג כמו סמסונג, ויזה ומפרסמים ישראלים שאינם מותגי על.

כך או כך נראה מסתמן כי 2017 תהיה השנה של ליאו ברנט, של המנכ"ל אדם פולצ'ק ושל סמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד עמי אלוש שמוביל את המהלכים השונים של ברגר קינג, שעם תהליך ההתכנסות של מותגי פובליסיס בישראל, הפך ליאו ברנט למשרד הדגל של קבוצת האחזקות והפרסום הצרפתית. עם תחילת עונת תחרויות הפרסום החשובות ביותר בעולם, האיזכורים שנערמים והקייס סטאדיז למהלכים של ברגר קינג, בהחלט מסמנים כי בליאו ברנט עתידים לחזור עם שלל פרסים ואולי לראשונה בתולדות המשרד בישראל גם באריה מפסטיבל Cannes Lions.

ה-Adult Meal של ברגר קינג ישראל, זוכה מאז השקתו ללמעלה מ-32 אלף איזכורים ברשת ומחוצה לה; אתרי וגופי חדשות, בלוגים, אינסטגרם, פייסבוק וכו'. גם רשתות החדשות המובילות לא נשארו אדישים ובין המפרגנים ניתן למצוא את חדשות CNBC, אתר UStoday, פוקס ניוז ועוד.

על פי ניטור פרינט וטלוויזיה של המזבלה, עולה כי ארוחת המבוגרים של ברגר קינג הופיעה 29 פעמים בטלוויזיה, לרבות בתוכניות הבוקר של FOX, CBS, ABC וגם בתוכנית הלילה של כריס הרדוויק בערוץ הטלוויזיה האמריקאי 'קומדי סנטרל'. בעיתונות העולמית – ברגר קינג זכתה ב-12 איזכורים, בהם בניו יורק פוסט ובעיתונים נוספים באירלנד, הודו ואפילו אינדונזיה.

ארוחת המבוגרים בלבד בקומדי סנטרל

קרדיטים
מנכ"ל: אדם פולצ'ק סמנכ"ל לקוחות: עידית צוקרמן ניהול לקוח: לורה זימין תקציבאית: אסתי שדה סמנכ"ל קריאייטיב: עמי אלוש קופי: אורן בן נאים ארט: מיטל מילר הפקה: מני זרחיה חברת הפקה: בילדריש

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים