הכירו את גל ברק – סמנכ"ל שיווק ודיגיטל בבית ההשקעות הלמן-אלדובי

גל ברק
גל ברק

המזבלה וקהילת 'מנהלי שיווק מצייצים' מזמינות אתכם להכיר את האנשים שמאחורי מושכות השיווק של החברות והמותגים מהמוכרים והמובילים במשק הישראלי. האורח השבועי במדור גל ברק, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל של בית ההשקעות הלמן אלדובי, מבתי ההשקעות הוותיקים בשוק ההון הישראלי שנוסד ב-1995 ע"י רוני הלמן ואורי אלדובי. בימים אלה, נמצאת הלמן-אלדובי בהליכי מיזוג עם סוהו נדל"ן, לקראת הפיכתו של בית ההשקעות לציבורי ותחילת הסחר בבורסה בתל אביב בשווי של כ-140 מיליון ש"ח.

אני במשפט:
ביום שאפסיק ללמוד אפרוש! מאמין בלמידה וצמיחה ללא הפסקה ובכל מה שמאפשר ניסוי, טעייה לימוד ושיפור (מהות הדיגיטל בעיניי).

איך הגעתי לעולם השיווק?
במקרה…עבדתי עם אדם מקסים בשם גיא מור (הבעלים של באזילה) ויחד איתו למדתי והכרתי את עולם הדיגיטל ואת עולם השיווק.

גל ברק
גל ברק

מהו המהלך השיווקי המשמעותי שהובלתי לאחרונה?
שני מהלכים שאני גאה בהם:

1. גיוס לקוחות למוצר "חיסכון לכל ילד". בחרנו לעשות שימוש מאסיבי באמצעים דיגיטליים בלבד כולל הודעות ווטסאפ שנשלחות מתחת לפני השטח ותכליתן לייצר מידע ומודעות לקהלים רלוונטים להיכנס לאתר חיצוני ולבחור בנו כבית ההשקעות המתאים לפעילות. האתגר היה להעלות במקביל את המודעות לבית ההשקעות הלמן אלדובי שהיתה נמוכה. המהלך הצליח בצורה יוצאת דופן וגייסנו עשרות אלפי לקוחות.

2. בשוק ההון ישנה בורות רבה ורוב האנשים לא מבינים או לא רוצים להבין, יצרתי במשך כשלוש שנים סדרת טלוויזיה מאויירת יחד עם דה מרקר שתחליטה להנגיש את שוק ההון. הסדרה נקראת מאני טיים) והיא מומלצת בחום (יש בה כ 30 פרקים) כל פרק שם זרקור אחר על מונח או מושג בשוק ההון והיא דוגמא לשיתוף פעולה של אתר עם מפרסם בצורה של שותפות אמיתית וסינרגיה מושלמת.

מה הוא מנהל שיווק טוב בעיני?
מנהל סקרן, שאינו מפחד לטעות ושרוצה ללמוד ולהתפתח כל הזמן, שולט במגמות החדשות בעיקר בדיגיטל וכמובן מכיר ומבין כיצד הטכנולוגיה יכולה לעזור לו ולשמש אותו ולא מפחד ממנה!

פרגון לחברה שעושה פעילות שיווקית טובה בארץ ובחו"ל?
אמאזון – המהלכים שהם עושים כדי להחדיר את עצמם לשוק האוף ליין מדליקים במיוחד כמו החנות הוירטואלית שלהם או מהלך המשאית הפתעות האחרון שהם יצאו איתו. מקסים לראות איך הם מחברים און ליין ואוף ליין כל כך יפה.

מהו שיווק דיגיטלי עבורי?
ניסוי וטעייה, כל הזמן לעלות לנסות, לקדם ולשאוף למקסום התוצאה יחד עם אנליזה תמידית שמראה האם שיפרתי, איפה, היכן הכשלים ומה צריך לבנות, לתקן, לשנות להזיז על מנת להשתפר.

מסר למנהלי שיווק חדשים:
נכנסתם לתחום מדהים, אל תחששו לשאול שאלות, לחקור כל הזמן ולהודות שהשיווק משתנה ואתם פתוחים לשינוי.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. סליחה…זה לא אותו ברק מהכתבה:" גל ברק היה שותף לניהול רשת הונאות פורקס ענקית באירופה, ישב בכלא, וכעת מחכה שגם שותפיו ייתנו את הדין"?? סתם אני שואל…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים