הכירו את גל קסטל – מנהל השיווק והמכירות של חברת הנדל"ן ארזים (ג.י.א)

גל קסטל
גל קסטל

המזבלה וקהילת 'מנהלי שיווק מצייצים' מזמינות אתכם להכיר במדור מיוחד את האנשים שמאחורי מושכות השיווק של החברות והמותגים מהמוכרים במשק הישראלי. במדור הפעם, גל קסטל – מנהל השיווק של חברת הנדל"ן ארזים (ג.י.א) מקבוצת אורון אחזקות והשקעות שבשליטת גילי ויואל עזריה.

אני במשפט:
בן 45. נשוי + 3. גר ברחובות (יליד גבעתיים). מנהל השיווק והמכירות של חברת הנדל״ן ארזים מקבוצת אורון אחזקות והשקעות. תחביב: עוסק מזה שנים ארוכות באומנויות לחימה.

איך הגעתי לעולם השיווק?
האמת שדי במקרה. ראיתי את עצמי משתלב בתחילה בתחום האלקטרוניקה לאחר שחרורי מצה״ל אבל מיד הבנתי שזה לא תחום מאתגר במיוחד. למדתי מנהל עסקים ושיווק והשתלבתי בעולם המכירות והשיווק כבר מגיל צעיר. בגיל 25 ובתפקידי הניהולי הראשון הייתי סמנכ״ל השיווק והמכירות של חברת ״מדיק מדיה״ ובהמשך הייתי בשני העשורים האחרונים כסמנכ״ל שיווק ומכירות בחברות המובילות בתחומם.

גל קסטל
גל קסטל

מהו המהלך השיווקי המשמעותי שהובלתי לאחרונה?
בחברת ארזים הובלנו לאחרונה קמפיין שיווק אגרסיבי בפרויקט חדש של החברה בבאר שבע. מכרנו תוך כחודש וחצי 7 בניינים בפרויקט ובמחירים גבוהים ממה שציפינו. היה מהלך מספק מאוד ועשייה מבורכת. קמפיין אגרסיבי בפרויקט שלנו בשכונת פלח 5 בבאר שבע. קמפיין שכלל מדיות רבות כגון שלטי חוצות, רדיו, עיתונות, הרבה חשיפה בדיגיטל.

בנוסף, הוקם משרד מכירות בתוך משרד החברה, שתוכנן להיות זמני עד להקמת משרד מכירות באתר. אבל עם התחלת השיווק מצאנו את עצמנו בביקושים גבוהים מאוד ומידי יום בוצעו מספר לא קטן של מכירות. העלנו את המחירים ברמה יומית אבל ההענות מהקמפיין המשיכה. תוך חודש וחצי מכרנו 7 בניינים ולמעלה מ-50 יחידות במחירים אפילו הגבוהים ממחירי השוק. הצלחת הקמפיין נבעה בעיקר מחשיפה גדולה במדיה, הכנה והכרת השוק על בוריה, הערכות מכונה של צוות המכירות והבק אופיס.

מה הוא מנהל שיווק טוב בעיני?
מנהל שיווק טוב בעיני זה מנהל המשלב בהחלטותיו נתונים עובדתיים עם יצירתיות ותחושות בטן. אחד שחי את השוק מהשטח וער כל הזמן לרחשי השוק והסובבים אותו.

פרגון לחברה שעושה פעילות שיווקית טובה בארץ ובחו"ל?
חוץ מחברת ארזים, שבה אני עובד, שלדעתי עושה עבודה מצויינת בשוק הנדל״ן והתרחבה משמעותית בפרק הזמן הקצר יחסית בו היא קיימת, אפשר לפרגן לחברת גינדי שבדרך כלל בפרויקטים שהיא מקדמת היא מגלה יצירתיות ומשב רוח מרענן ושונה מהמקובל בענף הנדל״ן.

מהו שיווק דיגיטלי עבורי?
שיווק ממוקד הפותח אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות להגיע לקהלי מטרה באמצעות הרשת ,בדרך יצירתית תוך מעקב ושיפור תמידי בתוצאות השיווק.

מסר למנהלי שיווק חדשים:
סקרנות ולמידה. התנסות בכלי השיווק הרבים שיש, יצירתיות ותעוזה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים