"אמיתי השיט הזה?" האינטרנט כועס על פרסומת מיצמיץ של יכין

מיצמיץ יכין
מיצמיץ יכין

סרטון פרסומת של חברת יכין לקידום סדרת הסירופים מיצמיץ שעלה לרשת לציון יום האישה הבינלאומי, מצליח לגרור לגל של תגובות אנטי לנוכח המסר השוביניסטי. "סקרים מוכיחים, שעות העבודה של אימהות הצטמצמו לפחות בשליש מאז הלידה, כן ככה זה, אמא טובה מורידה שליש". מעבר לכך שמדובר בסרטון שנראה כמו סקיצה שהופקה עצמאית ביכין, עשרות הגולשים שהגיבו לפרסומת לא נשארו אדישים והבהירו ליכין מה דעתם עליה; "פרסומת דבילית" כך נכתב במספר תגובות.

בין התגובות:

■ "ואם אמא מחליטה לא לצםצם בשעות העבודה שלה ולמצוא מסגרת לילד שלה אז היא אמא לא משהו? איזו פרסומת דבילית".

■ "פירסומת מזעזעת!!! ודוגמא לאיך אסור לגדול ילדים! טעות מס 1: לא צריך להחזיק ילד על הידיים בלי סיבה. זה מלמד את הילד להיות תלותי ומפונק- למדו את הילדים להיסיק את עצמם ולא להיות דבוקים לאמא. טעות 2: לא עובדים כשנמצאים עם הילדים- מגיע להם 100% יחס. 3. לא נותנים לילדים מיץ! זה לא בריא, זה הרגל רע! זה עוד סוג של תלות. תנו להם מים!".

■ "גועל נפש. יכין, תתקדמו. דוחפים סוכר לילדים ומטיפים לנו שאנחנו אמהות פחות טובות אם לא צמצמנו שעות עבודה? אנחנו אמהות מעולות בלי קשר לכמה אנחנו עובדות ובמה אנחנו מאכילות את הילדים שלנו ובטח שלא נקבל הטפות מוסר מחברת סוכר לבן תעשייתי בתוך בקבוק מיץ."

■ "אמיתי השיט הזה? מישהו באמת חשב שזה יהיה רעיון טוב לפרסם ככה מיץ?".

■ "אמא טובה לא שואלת קופירייטרים עלובים איך לגדל את הילדים שלה. ואת המיץ הממותק שלכם אתם יכולים לדחוף."

טרם התקבלה תגובת יכין.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. זה מזכיר לי את הפרסומת שהייתה לפני כמה שנים לטיטולים של חוגלה – הפרסומת המחורזת על אימהות שלומדות מטעויות – ותשאלו מה הקשר? שכמו בפרסומת ההיא – גם פה אין כמעט קשר בין הפרסומת למוצר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים