מבאומן בר ריבנאי לגיתם BBDO: ערן ניר ושרון רפאל מצטרפים כסמנכ"לי קריאייטיב

ערן ניר ושרון רפאל / צילום: אודליה פרפיילד
ערן ניר ושרון רפאל / צילום: אודליה פרפיילד

צמד אנשי הקריאייטיב ערן ניר ושרון רפאל, שרשמו את שנותיהם היפות בענף תחת משרד הפרסום באומן בר ריבנאי מקבוצת פובליסיס ישראל, מצטרפים למשרד הפרסום גיתם BBDO, שם ישמשו כסמנכ"לי קריאייטיב תחת דני יעקובוביץ' שמתקדם לתפקיד מנהל הקריאייטיב הראשי של גיתם.

ניר, בעל 11 שנות ותק בענף סיים באחרונה תקופה ארוכה בבאומן בר ריבנאי כסמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד. רפאל שפרש לפני כשנה מבאומן בר ריבנאי לטובת משרה ב-Y&R שלא צלחה לאחר התפרקות המשרד והתפטרותם של המנכ"ל גיא בר והמשנה למנכ"ל יובל ויינגסט, נחשב אף הוא לאחד מאנשי הקריאייטיב המוערכים בענף ועתה חובר לקלוגה ערניר בתפקיד משותף חדש, בו יפגוש גם את מעיין טירנגל שהגיע אף הוא מבאומן בר ריבנאי.

שרון רפאל
שרון רפאל

בתקופה האחרונה משרד הפרסום גיתם BBDO עובר שינויים מהותיים בשדרת הקריאייטיב והניהול, שעיקרה בפרישתו של המנכ"ל המשותף עמית לבני שהותיר את ניהול המשרד בידיו של עידו הר-טוב. ערן ניר ושרון רפאל מגיעים לחיזוק מחלקת הקריאייטיב של גיתם שסבלה ב-2016 מגל עזיבות. בגיתם גם גייסו לאחרונה מספר שמות מוכרים בהם עידו מימון, דניאל זקס, נגה קרה ומעיין טירנגל.

דני יעקובוביץ', מנהל הקריאייטיב הראשי של גיתם: "העובדה שהצלחנו לגייס את שניים מאנשי הקריאייטיב המוערכים בענף הפרסום בישראל, מעידה על הכוונות שלנו. לערן ושרון יש תשוקה אדירה לעשייה פורצת דרך, וניסיון עשיר במהלכי קריאייטיב משולבי דיגיטל וטכנולוגיה. אין ספק שאיתם ועם שאר הצוות הקיים במשרד אנחנו מוכנים לאתגרים הגדולים שמציב העידן החדש בפרסום. אני רוצה להודות ליגאל עזרא ונגה קרה על שנים רבות של עבודה מרתקת, יצירתית ומאתגרת לצד שניהם. יגאל מלווה אותי למעלה מעשור באינסוף אתגרים קריאטיביים וניהוליים והיה לי שותף וחבר. שנינו יוצאים לדרך חדשה ואני מאחל לו ולנגה את כל מה שאני מאחל לעצמי".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים