ערן ניר, סמנכ"ל הקריאייטיב של באומן בר ריבנאי פורש מהתפקיד

ערן ניר
ערן ניר

עם ותק של 11 שנים בענף, עשרות פרסים וקמפיינים מדוברים, ערן ניר (ערניר), סמנכ"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי מקבוצת פובליסיס ישראל הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו במשרד. במרוצת השנים הספיק ניר לעבוד תחת 3 מנהלי קריאייטיב ראשיים בבאומן; יורם לוי, נדב פרסמן וג'ונתן לאנג שאף הוא פורש מהמשרד, לאחר שפורסם לאחרונה כי יוחלף ע"י עידן רגב שמגיע חזרה לבאומן מאדלר חומסקי.

פרסמן וניר - פסטיבל קאן
פרסמן וניר – פסטיבל קאן

עם סיום לימודי תקשורת חזותית באסכולה-מימד ב-2003, הצטרף ניר לחברת התקשורת פרטנר (אורנג') שם שימש במשך 5 שנים כראש צוות. ב-2006 הצטרף למשרד הפרסום אדלר חומסקי אנד ורשבסקי (גריי grey), שם שימש במשך 3 שנים כארטדיירקטור. ב-2009 הצטרף למשרד הפרסום באומן בר ריבנאי ממנו פורש לאחר כמעט 8 שנים כסמנכ"ל קריאייטיב מוערך.

יוסי לובטון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי הודיע על רצונו של ניר לסיים את תפקידו במייל שנשלח הבוקר לעובדי המשרד. לובטון כתב: "רציתי לעדכן אתכם שערן ניר הודיע לי על רצונו לסיים את תפקידו ולהמשיך לדרך חדשה. ערן היה אחד מהאנשים שעיצב את דמותו הקריאטיבית של המשרד והוא שותף מוביל להיותנו מה שאנחנו".

"החל מיומו הראשון בבאומן, ערן לא הפסיק לדחוף אותנו קדימה, הוא חתום על האריה הראשון שלנו ושותף מוביל לאריות שאחריו. התשוקה של ערן ליצור קריאטיב פורץ דרך צריכה לשמש דוגמא לכולנו. אין לי ספק שערן ימשיך להיות, לא משנה היכן יבחר להמשיך את דרכו, אחד מאנשי הקריאטיב המובילים בישראל. העבודות של ערן ימשיכו עוד שנים רבות להיות חלק ממורשת המשרד. אני אישית מודה לערן על השותפות, על המסירות ועל החברות".

ניר מסר בתגובה לאייס: "סופה של תקופה מאתגרת, מרגשת ומדהימה עבורי בבאומן בר ריבנאי. אני רוצה לומר תודה באופן אישי ליורם לוי, לנדב פרסמן וליוסי לובטון על שעיצבו את הפרסומאי שאני היום, כל אחד בתחומו הוא. ניפגש באתגר הבא".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. ליהלי לפעמים עדיף לא להשוויץ במרשתת בטח לא במקום שהתגובות הקודמות לא עוררו סימפטיה רבה ל…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים