עדו קריב פורש מיהושע\TBWA, יגאל ברקת יחליף את עינת יוזנט-רביד

עדו קריב, צילום: עופר חג'יוב
עדו קריב, צילום: עופר חג'יוב

עדו קריב, מאנשי הפרסום והקריאייטיב המוערכים בענף ומי שמכהן כסמנכ"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום יהושע\TBWA של רמי יהושע, נפרד בפעם השנייה ממשרד הפרסום, הפעם באופן סופי. אל יהושע\TBWA הגיע קריב ב-2006 על תקן סמנכ"ל קריאייטיב. ב-2011 ולאחר סיום תפקידו בפעם הראשונה ביהושע, הצטרף למשרד הפרסום דאז גליקמן נטלר סמסונוב כסמנכ"ל קריאייטיב תחת יגאל שמיר.

עדו קריב, צילום: עופר חג'יוב
עדו קריב, צילום: עופר חג'יוב

לאחר כשנה וחצי בגליקמן, פרש קריב מהמשרד וב-2013 והצטרף למשרד הפרסום 'אברהם' שם שימש גם כסמנכ"ל קריאייטיב. התפקיד ב'אברהם' לא האריך ימים וקריב לקח פסק זמן ממשרדי הפרסום ועבר לעבוד כפרילאנס. ב-2015 חזר אל תפקידו הקודם ביהושע\TWBA, ממנו הוא כאמור הודיע כעת על פרישתו. את קריב יחליף בתפקיד אור לביא שמגיע מזרמון גרופ.

במקביל, מודיע משרד הפרסום יהושע\TBWA על שינויים נוספים בשדרה הניהולית עם סיום תפקידה של מנכ"לית המשרד, עינת יוזנט-רביד ששימשה בתפקיד ב-5.5 השנים האחרונות. את עינת יוזנט-רביד יחליף כמנכ"ל יהושע\TBWA, יגאל ברקת.

מעדו קריב נמסר: "לפני שנתיים וחצי חזרתי ליהושע עם ארגז אחד. היום אני יוצא עם שניים… בקצת יותר: אחרי מעל 16 שנים בפרסום, 8 מתוכן ביהושע, אני עוזב את הידוע והמוכר לאתגרים חדשים ומרגשים. (עד כמה שאיש ללא רגשות כמוני יכול להתרגש) לאורך השנים פגשתי אנשים נפלאים (וגם כמה קצת פחות) עבדתי על פרויקטים שאהבתי (וגם כמה שקצת פחות) ובעיקר התפרנסתי מלחשוב שזה דבר שבמילא רוב האנשים עושים (יש כמה שקצת פחות) בקיצור – היה אחלה מסע, מקווה שהאתגר החדש יהיה לא פחות מסעיר".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים