טינופת הביתה; מי עומד מאחורי קמפיין המחאה המיסתורי שמופץ ברחבי הרשת?

טינופת הביתה
טינופת הביתה

קמפיין חדש ומיסתורי שעלה הבוקר תחת הכותרת "טינופת, הביתה!" בסדרת שלטי חוצות, פרסום ממומן בפייסבוק, מודעות גוגל, עמוד נחיתה ייעודי ופריסת מדיה ב-ynet ובאתרים נוספים, מתיימר לקדם מאבק חברתי שזהות העומדים מאחוריו נשארה בגדר תעלומה. בעמוד הנחיתה מתנוססות סיסמאות כמו: "די! נמאס, הגיע הזמן לשלוח את הטינופת הביתה" במה שנראה כמו קמפיין "שיימינג פוליטי" שיתכן ומופנה כלפי ראש הממשלה, בנימין נתניהו. כך עולה ממספר תגובות שפורסמו בפייסבוק.

"זה הזמן למאבק אמיתי, צודק! לומר לא לטינופת, לא לזוהמה, ללכלוך, לכל הגועל נפש הזה שמחלחל לכל פינה טובה. מגיע לנו יותר, מגיע למשפחה שלך יותר וזה אפשרי" נכתב בעמוד, שמעודד את הגולשים להחליף את תמונת הפרופיל שלהם בפייסבוק לתמונה עם הטקסט "טינופת, הביתה!" במטרה לתמוך במחאה המיסתורית.

טינופת, הביתה
טינופת, הביתה

את המדיה של הקמפיין רכשה TMF (דה מדיה פורס), חברת המדיה של קבוצת גיתם BBDO ופרסום יהושע\TBWA, כך על פי בדיקה של המזבלה. לידי המזבלה אף הגיע מידע כי משרד הפרסום לעומק התודעה מקבוצת \TBWA שנמנה על חוג לקוחות TMF הוא זה שעומד מאחורי הקמפיין, אולם גורם בכיר בלעומק התודעה הכחיש זאת בכל תוקף. השערה אחרת היא שמדובר בקמפיין של משרד הפרסום גיתם BBDO עבור מותג ניקול מבית חוגלה-קימברלי, שחולק צבעים דומים עם אלה שמאפיינים את השפה העיצובית של הטיזרים (אדום ושחור), אולם קמפיינים מקטגוריית הטואליטיקה והניקיון, לרוב עולים טרם תקופת החגים ולא בסיומה.

בזמן שהתשובה המיסתורית לזהות ומטרת הקמפיין עדיין נותרת ללא מענה, נראה שלישראלים קצת נמאס מקמפיינים מסיתוריים שלבסוף מובילים לפיתרון מאכזב או יבשושי. עמוד הנחיתה של הקמפיין עלה תחת שם המתחם tinofetout.co.il. כאשר על פי מאגר ה-Whois, הדומיין נרשם על שם חברת הדיגיטל והפיתוח Elevate. בשלב זה הקמפיין יצר הד אפסי, עמוד הפייסבוק שלו זכה לכ-27 לייקים בלבד ומניין האיזכורים ברחבי פייסבוק עומד על כ-16 שיחות בלבד, כך על פי בדיקה של המזבלה.

טינופת הביתה – שלטי החוצות בפריסת מקסימדיה

עמוד הנחיתה של טינופת הביתה

טינופת הביתה
טינופת הביתה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

11 תגובות לפוסט

11 תגובות

  1. אולי באמת כדאי למנף את הטיזר כדי לנקות את הטינופת ממשרד ראש הממשלה…
    אם פיניש במדיח יעזור – למה לא…?
    מה זה משנה – העיקר שהטינופת לא ימשיך להרוס את המדינה…!!!

  2. מאוד מתאים לשמאלנים טינופת !!!
    רק טיפשים מתפתים ומגיבים למשהו שאין להם מושג מה הוא

  3. אחלה מהלך, מעניין מי עומד מאחורי זה.

    תאכלס, לא ברור לי איך אתם בודקים שם 'במזבלה' שלכם אבל אני ראיתי מלא אנשים שהחליפו את התמונה ובעמוד שלהם יש למעלה מ-1000 תגובות על כל פוסט…

  4. זאת פרסומת לניקול. זה הפונט של ניקול, אלה הצבעים של ניקול, זה משרד הפרסום של ניקול, והקופירייטרינג מתאים למסר של ניקול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים