תיעוד וידאו: כ-40 פעילים חברתיים ואנשי תקשורת הפגינו מול ביתה של עדי סופר תאני

הפגנה מול ביתה של סופר תאני
הפגנה מול ביתה של סופר תאני

תיעוד וידאו שהגיע לידי המזבלה חושף כי לפני מספר ימים התקיימה הפגנה רחבה מול ביתה של מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני בסביון. כ-40 איש, בהם פעילים חברתיים ואנשי תקשורת, ביניהם העיתונאי יגאל סרנה והאקטיביסט יגאל רמב"ם, הפגינו עם מגפון, תוך קריאות להפסקת הצנזורה כנגד בלוגרים (בהם המזבלה) וגופי חדשות. "אנחנו הקהילה, ואנחנו נחליט על חוקי הקהילה" כך כרזו לסופר-תאני.

זוהי הפגנה שלישית במספר שמתקיימת מול ביתה של סופר תאני, מנכ"לית חברת פייסבוק ישראל. בספטמבר 2015 ולאור הסרת עמוד הפייסבוק של תנועת 'באים לבנקאים' פרסמו פעילי התנועה איוונט רשמי בפייסבוק בו הזמינו את הציבור להפגנת מחאה מול ביתה של תאני. דקות ספורות לאחר פרסום האירוע, הנ"ל נמחק ונעלם כלא היה לאחר התערבות פייסבוק ישראל. במקביל, באוגוסט 2016, אקטיביסטים הפגינו מול ביתו של מנהל המשברים של פייסבוק ישראל, זמיר דחב"ש, בטענה כי פעולותיו במסגרת עבודתו כדובר קבוצת הריגול NSO, תרמו לעינוי והוצאה להורג של עיתונאים ופעילי זכויות אדם במדינות ערביות.

לא תשתיקו: יגאל סרנה מול ביתה של סופר-תאני
לא תשתיקו: יגאל סרנה מול ביתה של סופר-תאני

בספטמבר 2016, קבוצת אקטיביסטים הפגינה לראשונה מול ביתה של סופר תאני בסביון וזאת לאור חשיפת המזבלה, כי פייסבוק ישראל, בשיתוף פעולה עם איגוד הבנקים וחברת 'שלום תל אביב' של זמיר דחב"ש ורינת פרידמן, ריגלה אחרי פעילים חברתיים גם מחוץ לרשת החברתית ופעלה באופן שרירותי למחיקת תנועת 'באים לבנקאים' וזאת בכדי לרצות בעלי אינטרסים משותפים.

באפריל 2017, תועד ביתה של סופר תאני באמצעות רחפן. הסרטון פורסם בבלוג אולם נמחק ע"י פייסבוק ישראל מעמוד הפייסבוק של המזבלה. בפייסבוק טענו בבית המשפט כי המזבלה היא שהפעילה את הרחפן, אולם מדובר היה בטענות שקריות. למען הסר ספק, גם סרטון ההפגנה הנוכחי לא נעשה בידיעת ו/או ביוזמת המזבלה.

בפתיח הסרטון בו נכתב "הפקה של נשק והימורים + נטליין888" מתייחסים הפעילים גם לעיסוק בעלה של עדי סופר תאני, בן (בנג'י) תאני, שבבעלותו חברת ריגול ונשק בשם Netline (נטליין). סופר תאני, כידוע הייתה בעברה בכירה בחברת ההימורים 888. באחרונה נחשף ב-TheMarker מסמך פנימי של חברת ההימורים 888 ובו מדריך כיצד לנהוג בעבודה מול ישראלים. יש לציין כי זהו מסמך מתקופת עבודתה של סופר-תאני כמנכ"לית יחידת ה-B2C של 888.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. אני חושב שצריך לטפל בבעיה הזאת בכלים הצרכניים שנמצאים בידי כל אחד ואחד מאיתנו, גם בלי לצאת מהבית ובלי להגיש תביעות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים