מנכ"לית פייסבוק ישראל טסה לפסטיבל קאן 2017 עם מאבטח

עדי סופר תאני, בלומברג
עדי סופר תאני, בלומברג

משלחת מטעם חברת פייסבוק ישראל בניהולה של המנכ"לית עדי סופר תאני, שיצאה בשבוע שעבר לפסטיבל הפרסום הבינלאומי Cannes Lions 2017 שהתקיים בצרפת, כללה גם צוות אבטחה, כך מספרים למזבלה מספר אנשי פרסום שלקחו חלק בפסטיבל הבינלאומי שנחתם לפני ימים ספורים.

על פי הדיווח, אל המשלחת של אנשי מחלקת המכירות והשיווק בפייסבוק ישראל ופייסבוק אירלנד, הצטרף גם ככל הנראה עמי ג'ורג'י או אבי אשל, מי שמשמש כראש צוות האבטחה של חברת פייסבוק ישראל מטעם חברת צוות 3 שגם נשכרה כיחידת האבטחה האישית של סופר תאני.

מסיבה לא ברורה, מנכ"לית פייסבוק ישראל היא ככל הנראה האדם היחיד בעולם ההיי-טק הישראלי שמסתובב עם מאבטח/ים צמוד/ים. יש לציין כי ישנם מספר בכירים בעולם ההיי-טק ובעבר גם בעולם הפרסום, שהסתובבו עם נהג אישי שגם שימש כמאבטח, אולם סופר תאני היא היחידה ששכרה לעצמה צוות אבטחה ייעודי.

גם במסגרת תחרות קקטוס הזהב 2017 שנערכה לפני כשבועיים, הגיעה סופר תאני תחת אבטחה צמודה שמנתה שני מאבטחים מצוות 3. כפי שפורסם במזבלה, סופר תאני ויתרה על המינגלינג בקקטוס ושהתה מאחורי הקלעים עד לעלייתה לבמה. כאשר לאחר שנשאה דברים קצרים נעלמה אל מאחורי הקלעים.

מה שככל הנראה מסביר את האבטחה הצמודה גם מחוץ לישראל היא הפגנה של כ-40 פעילים חברתיים ואנשי תקשורת שנערכה מול ביתה של סופר תאני, ימים ספורים בטרם נסיעתה לפסטיבל בצרפת. כזכור, כ-40 איש, בהם העיתונאי יגאל סרנה והפעיל החברתי יגאל רמב"ם, כרזו מול ביתה של סופר-תאני בסביון וקראו לה להפסיק את הצנזורה שפייסבוק ישראל מפעילה בישראל; "אנחנו הקהילה, ואנחנו נחליט על חוקי הקהילה" כך כרז רמב"ם.

בתוך כך, יש לציין כי פייסבוק טענה באחרונה בבית המשפט וזאת במסגרת תביעת דיבה שהוגשה נגדה ע"י המזבלה, כי בעקבות הביקורת שפורסמה במזבלה, חברת הענק שמגלגלת על פי הערכות כ-100 אלף דולר בכל שעה בישראל, נאלצה לשנות את מערך האבטחה שלה ולהשקיע משאבים נרחבים כאמצעי הגנה.

מחברת פייסבוק ישראל ו'שלום תל אביב' סירבו להגיב.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. צוות 3 חברה מצוינת שנותנת שירותי אבטחה לא רק למנכלית של פייסבוק אלא גם ללקוחות אחרים. אני לקוח שלהם שנים ומאוד מרוצה.

  2. כנראה יש לה סיבות וכנראה שאם פייסבוק לא הייתה משלמת, היא פתאום לא הייתה נזקקת למאבטח או שיש שם סיפור אחר עם המאבטח…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים