הכירו את גלית שביט אהרונוביץ' – מנהלת השיווק של מלם תים (Malam Team)

גלית שביט אהרונוביץ
גלית שביט אהרונוביץ

המזבלה וקהילת 'מנהלי שיווק מצייצים' מזמינות אתכם להכיר מדי שבוע את האנשים שמאחורי מושכות השיווק של החברות והמותגים מהמוכרים במשק הישראלי. האורחת השבועית היא גלית שביט אהרונוביץ', מנהלת השיווק של מלם תים (Malam Team), קבוצת אחזקות בתחום שירותי ה-IT המובילה בישראל, המספקת מגוון פתרונות מחשוב מקצה לקצה בתחום טכנולוגיות המידע.

אני במשפט:
בעלת תשוקה וסקרנות להכיר אנשים חדשים ואתגרים מלהיבים.

איך הגעתי לעולם השיווק?
בתום לימודיי באוניברסיטה העברית, התחלתי לעבוד ברשות השידור כתחקירנית ובהמשך ככתבת. משם המשכתי לתפקיד של תקציבאית במשרד הפרסום גיתם BBDO ומכאן עברתי מגוון תפקידים בתחום השיווק בחברת ייעוץ וכעצמאית. תמיד נמשכתי לתחום התקשורת והשיווק, בשל הוורסטיליות והעניין הגלומים בתחומים אלו ובשל העובדה ש"אין בהם רגע דל" וכל יום אינו דומה לקודמו. כאימא לארבעה ילדים, הג'ינגול בין בית לעבודה, לצד הצורך להחזיק כל הזמן כמה כדורים באוויר, הם חלק מה-DNA המקצועי והאישי שלי.

גלית שביט אהרונוביץ
גלית שביט אהרונוביץ

מהו המהלך השיווקי המשמעותי שהובלתי לאחרונה?
בעיניי, שיווק של B2B להבדיל מ-B2C, מורכב מרצף של מגעים קטנים, על פני הספקטרום ולא ממפץ אחד גדול. תים ומלם מערכות הן שתיים מבין שלוש הזרועות המרכזיות בקבוצת מלם תים, שהיא קבוצת ה-IT המובילה בישראל. מדובר בחברות שכל אחת מהן עברה רצף של מיזוגים ולכן היכולת לייצר שפה אחת פנימה והחוצה, כמו גם היכולת להנחיל את אותו הסיפור לעובדים וללקוחות, הוא מבחינתי הדבר המשמעותי ביותר בעשייה שלי.

מה הוא מנהל שיווק טוב בעיני?
מנהל שיווק טוב הוא אדם שמבין אסטרטגיה, יודע להשיא ערך לארגון, מבין שתפקידו לתמוך ביעדים העסקיים של הארגון וזאת מבלי לשים את עצמו במרכז.

פרגון לחברה שעושה פעילות שיווקית טובה בארץ ובחו"ל?
במישור הבינלאומי, הבחירה האינטואיטיבית שעולה לי בראש היא חברת נספרסו וזאת למרות שאינני שותה קפה… היכולת שלהם לשנות הרגלי צריכה, לטפח מוצר בוטיק וליצור סביבו חוויה ותרבות שלמה, כמו גם לפתח קו מוצרים משלים והכול תוך הקפדה עיצובית וגידול עקבי במכירות, הם בהחלט מודל לחיקוי.

בזירה המקומית אני חייבת לפרגן לקופיקס, שבהחלט הביאה בשורה חדשה לצרכן הישראלי והפכה לשם קוד גנרי במלחמה על יוקר המחייה. מהלך שיווקי מקומי שגם הוא תפס אותי בחודשים האחרונים, הוא סרטון "הקצינות המטרידות" שהביא לתודעה בצורה פשוטה, בוטה ועם הרבה הומור, את הנושא הכאוב של הטרדות מיניות. תודות לכך, הוא הפך לויראלי ואף "זכה" להיות מוסר מפייסבוק.

מהו שיווק דיגיטלי עבורי?
בגדול, מדובר בעולם השיווק הנוכחי ואם אתה לא שם – אתה לא קיים. יחד עם זאת, לתחושתי מדובר עדיין בתחום מתחדש, אשר מתעדכן כל הזמן. ישנם מעטים שפיצחו אותו לגמרי, אם בכלל. כך שמדובר בתחום מאתגר במיוחד שטרם אמר את המילה האחרונה.

מסר למנהלי שיווק חדשים:
לטעות זה אנושי, למצוא את מי להאשים זו אסטרטגיה מבוזבזת וכל החיים הם תהליך של חיפוש מתמיד.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים