בהצתה מאוחרת: בנק הפועלים השיק עמוד פייסבוק רשמי

בנק הפועלים מתוך פייסבוק
בנק הפועלים מתוך פייסבוק

למעלה מעשור אחרי שפייסבוק נכנסה באופן רשמי לחיינו, מצטרף גם בנק הפועלים אל הרשת החברתית ומשיק בימים אלה עמוד פייסבוק חדש. הפועלים, הוא ככל הנראה אחד מהמגה-מותגים הבודדים שנמנעו עד כה מפעילות רשמית ומוסדרת בפייסבוק, למרות היותו אחד המפרסמים הגדולים ברשת החברתית בישראל, אולם כחלק ממהלך המיצוב מחדש של הבנק, תחת המסר: "אישי, אנושי, טכנולוגי" החליטו בבנק להשיק עמוד פייסבוק רשמי.

עמודי הפייסבוק של הבנקים, כשם של חברות סלולר ונותני שירות נוספים, יכולים לעיתים לשמש כנגדם. בחברת התעופה הלאומית אל על, שעמוד הפייסבוק שלה נמצא בחודשים האחרונים תחת זעם גולשים, למדו על בשרם מהו שיימינג צרכני. מכנה משותף נוסף בין שני המותגים היא "שלום תל אביב" סוכנות היח"צ והדוברות של זמיר דחב"ש ורינת פרידמן שמטפלת ביחסי הציבור של בנק הפועלים ובחלק מהסושיאל של אל על. גם מנכ"לית פייסבוק ישראל עדי סופר תאני נחשבת למקורבת של הפועלים ולמנכ"לה לשעבר, ציון קינן.

בסטטוס שפירסם אסף אזולאי, מנהל מטה השיווק והפרסום של הפועלים, נכתב: "בנק הפועלים, מהיום גם בפייסבוק. שקיפות, שירות ותוכן".

עם השקת העמוד שהצליח למשוך עד כה כ-2200 לייקים, פורסמו מספר סטטוסים, ביניהם; עדכוני כלכלה מטעם פרופ' ליאו ליידרמן, הכלכלן הראשי של הבנק, דוח האחריות התאגידית לשנת 2016 וסטטוס "שלום עולם" בו נכתב בהומור עצמי "זה חדש הפייסבוק הזה?". על פי מספר תגובות שפירסמו הגולשים בקיר של העמוד, עולה כי בבנק הפועלים מגיבים במהירות יחסית, עם זמן תגובה ממוצע שנע בין 15 ל-30 דקות.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. אני מנסה מזה שבוע ימים להשיג את הסניף שלי או את פועלים בטלפון כל מה שאני מגיעה זה להפניה לסניף שלי איתו אין תקשורת. אמני מבקשת שנציג הבנק יצור קשר איתי

    טלפון 0506263599

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים